lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: anna (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:43AM

In het CS 1e klasse restaurant, 1e perron, A'dam staat als 'decoratie' een kooi waarin een gekortwiekte Cockatoo - een witte papagaai uit Australi?. Het is benauwd daar en rokerig, en het dier beweegt zich constant uit frustratie en verveling. De leiding daar zei: 'Ach mevrouw, hij verveelt zich niet hoor, hij kan niet eens vliegen hij is gekortwiekt'. 'Diervriendelijk' gekortwiekt d.w.z. verminkt! Het is een schande, indien de NS dit weet, dat dit soort dierenleed toegestaan wordt voor het vermaak van klanten, en vertrouw er daarom op dat u onmiddelijk actie neemt opdat de Cockatoo tenminste in een grote vollaire met soortgenoten of andere vogels gaat. Deze cockatoo's zijn groepsdieren en verzamelen zich onder normale omstandigheden in enorme groepen in bomen in Australi? - in de open lucht waar zij thuishoren om te kunnen vliegen. NS klanten: boycot dat restaurant of klaag bij de leiding over dat dierenleed want dit mogen wij niet toestaan. Alvast bedankt!

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:43AM

wat is hier het nut van?
1 al eens in een dierentuin geweest?
2 wat dacht je van het circus?
3 wist je dat een varken normaal een lange staart
heeft?
4 al die vissen in een aquarium?
5 de kreeft in het restaurant?
6 enz enz
Sterkte met al het boycotten.

OV kwijt
Gepost door: laura (IP Gelogd)
Datum: November 26, 2005 04:43PM

Ik baal want nog een maand te gaan en mijn nieuwe ov is weer geldig, maar ik ben mijn oude kwijt. erg jammer, nu moet ik een nieuwe aanvragen voor 31 euro nogwat sad smiley en dat net voor de feestdagen als ik lekker naar mijn ouders wil nog iemand een tip?
En het duurt ook nog 10 dagen voordat ik mijn nieuwe ov heb dus het is niet echt zinvol om een nieuwe aan te vragen.

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: ad (IP Gelogd)
Datum: November 28, 2005 04:46PM

ik wil even melden elke ochtend kan je zwart rijden in de trein.
de trein is dan zo vol dat ze nooit controleren.

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: P.B (IP Gelogd)
Datum: January 3, 2006 03:33PM

Anna ik vind dat je groot gelijk hebt, en Hanssie ik vind jou reactie totaal ongepast, alle kleine dingen tellen, en iedereen mag zijn mening geven. Ik lees meerdere reacties hier van jou, en die zijn allemaal op een sarcastische toon gezet. Deze site is bedoeld om je mening te geven en even te mogen klagen, dus laat de mensen.

kortingskaart
Gepost door: Muriel (IP Gelogd)
Datum: January 3, 2006 11:16PM

Sinds kort reis ik weer per trein. Het irriteert mij dan dat ik een kortingskaart heb die niet geldt op de heenweg (voor 9.00 uur) en wel op de terugweg. Een maatregel die vast is bedacht door een bureau-kneus die zich rond een uur of 8.00 uur irriteert aan de hoeveelheid toeristen tussen de forensen. De allereerste trein die, voorzien van mij en 4 medepassagiers naar de volgende bestemming tuft, lijkt mij niet een goed doelwit om deze maatregel op bot te vieren. Op de terugweg (tegen 17.00 uur) is het lekker stouwen. Snap jij het? Waarom niet de hele dag met korting of op twee echte spitstijdstippen geen korting geven?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:44PM door pieter.

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: sesso con cavalli (IP Gelogd)
Datum: June 23, 2007 05:27PM

pagine piuttosto informative, piacevoli =) [www.obiettiv4i64.info]

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: ron (IP Gelogd)
Datum: July 7, 2007 01:29AM

misschien kan je m kopen ??

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: webmaster (IP Gelogd)
Datum: July 9, 2007 09:20PM

Deze topic gaat over dierenleed, niet over iets anders.
Over dit onderwerp kunt u een andere topic openen.

Re: dierenleed restaurant 1e perron CS
Gepost door: Martin Gaus (IP Gelogd)
Datum: July 20, 2007 09:45PM

Vreselijk dit bericht!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: