lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Organisatie
Gepost door: Tjerk Terpstra (IP Gelogd)
Datum: December 8, 2013 10:16PM

Mijnheer, mevrouw,

Volgens mij zou de NS een hoop ervaring bij het inzetten van bussen moeten hebben. Toch was ik verbaast over het amateuristisch optreden afgelopen weekend bij de inzet van bussen tussen Breda en Tilburg. Ten eerste werd gemeld dat de storing een vertraging van tussen de 30 en 45 minuten zou veroorzaken, terwijl door verkeerd afhandelen van de inzet van de bussen de werkelijke vertraging anderhalf uur was. Na bijna een uur in Breda in de regen gestaan te hebben, kwamen we in Tilburg tot ontdekking dat daar, terwijl er bijna geen aanbod van reizigers was, de bussen vastgehouden werden tot ze vol waren. Op dat moment zag ik voor de zoveelste keer dat dat privatisering niet voorkomt dat ambtenaren ambtenaren blijven.

Bij een reis van Den Haag via Breda naar Maastricht en later via Utrecht naar Den Haag weet ik dat er ergens in de trein een conducteur moet zijn. Vroeger kwam het nog wel voor dat ze onderweg zich onledig hielden met het controleren van kaartjes. Nu zie ik steeds meer dat ze een eerste klas coupe vullen en zich bezig houden met kletsen. Dus onze kaartjes zijn in die paar uren reistijd geen enkele keer gecontroleerd.

Positief is dat in Tilburg vanuit de NS het aanbod is gedaan om gratis koffie beschikbaar te stellen.

Verder vinden we het jammer dat door het gezeur over het op tijd rijden van de treinen van de Tweede Kamerleden de service om even te wachten dat bij een vertraging van de aansluitende trein verloren is gegaan. Dit terwijl het gezeur van deze figuren naar onze mening alleen komt vanuit het zoeken naar een excuus om liever een half uur in de file te staan dan om 5 minuten te laat met de trein aan te komen.

Met vriendelijke groeten

Anja en Tjerk Terpstra



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: