lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2
Re: Houding conducteurs
Gepost door: NS Fan (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:17PM

U bent met Veolia vast veel blijer dan de NS inmiddels? Mijn ervaring daarmee zijn in 1 woord DRAMATISCH!!!

Re: Houding conducteurs
Gepost door: sesso con cavalli (IP Gelogd)
Datum: June 23, 2007 05:28PM

pagine piuttosto informative, piacevoli =) [www.obiettiv4i64.info]

Re: Houding conducteurs
Gepost door: Andy (IP Gelogd)
Datum: June 25, 2007 10:34PM

Het is een lange tijd geleden dat ik met de trein ben geweest. Laatst ging ik met de trein naar Gorinchem vanuit Dordt naar mijn werk, gewoon omdat ik daar zin in had.

Wat een onbeschofte mensen werken er. Ik zeg vriendelijk gedag en het tuttige huisvrouwtje die de kaarten knipt gunt me nog geen eens een blik waardig en kijkt de hele andere kant op terwijl ze mijn kaartje geeft.

Maar ja, ik ben blij dat ik een boeiend inhoudelijk leven heb en dus wel leuk met mijn klanten omga, dit was weer de laatste keer dat ik met asovervoer nr. 1 van NL ben gegaan. En dat vrouwtje? Die kan beter bandenplakker bij de NS worden, iets waar ze geen contact met mensen hoeft te hebben.


Re: Houding conducteurs
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: June 26, 2007 07:40PM

wat voor werk doe jij dan?
putjesscheppen?

Re: Houding conducteurs
Gepost door: CrazyTulip (IP Gelogd)
Datum: June 28, 2007 06:15PM

Dit is dus al jaren zo en zal ook wel niet veranderen. Ik ben het ermee eens dat de conducteurs zich niet als horken hoeven te gedragen, maar de meerderheid zijn goede mensen. Ik vind het zo belachelijk dat mensen hier lopen te zeuren over het kijgen van een boete omdat ze niet gestempeld hebben, voor 9 uur reizen of een kaart bij hebben die nog niet geldig is pas in het volgend jaar (en dan zeggen dat het bewijs wel geldig is; nee dat is het niet of je had geen boete gekregen!) etc.
Je kunt een ander met respect behandelen en een ieder die meteen alle NS-ers onopgeleide mensen noemt geven meer weg over hun eigen snobistische houding.
Conducteurs horen alle klachten, smoezen etc. de hele dag door; denk je dan echt dat er dan een uitzondering gemaakt moet worden voor jou als het jou betreft???
Ga maar na: 3000 conducteurs en zeg per conducteur zo'n 20 gevallen per dag. Nou werken niet alle 3000 hc's tegelijkertijd maar zeg de helft, voor onopgeleide mensen dat is 1500. 1500 x 20 is 30000 per dag....ja je begrijpt dat jouw klacht//smoes het ene oor in en het andere uit vliegt!

Re: Houding conducteurs
Gepost door: Controleurtje (IP Gelogd)
Datum: July 20, 2007 09:50PM

Je kunt ook nog altijd klagen dat de conducteur nooit langskomt. Is het weer niet goed!

Re: Houding conducteurs
Gepost door: MissJade (IP Gelogd)
Datum: December 3, 2007 04:46PM

Via via, kwam ik toevallig op deze site, wat een humor zeg... hoe gefrustreerd ben je wel niet als je zo'n site opricht? echt niet te best!
Lijk me echt zielig dat je je zo ergert aan de NS, maar er wel elke dag mee reist... whaha echt super zielig.
Hoe moeilijk kan je het jezelf maken zeg?
Zeg sneu zakenmannetje met je eerste klas ov kaartje... dat jij een waardeloos kutleven hebt moet je niet af reageren op de NS.. koop gewoon een boksbal ofzo.

Ik zeg hulde aan al het personeel van NS!

Re: Houding conducteurs
Gepost door: Joop (IP Gelogd)
Datum: December 15, 2007 11:59AM

Andy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is een lange tijd geleden dat ik met de trein
> ben geweest. Laatst ging ik met de trein naar
> Gorinchem vanuit Dordt naar mijn werk, gewoon
> omdat ik daar zin in had.
>
> Wat een onbeschofte mensen werken er. Ik zeg
> vriendelijk gedag en het tuttige huisvrouwtje die
> de kaarten knipt gunt me nog geen eens een blik
> waardig en kijkt de hele andere kant op terwijl ze
> mijn kaartje geeft.
>
> Maar ja, ik ben blij dat ik een boeiend
> inhoudelijk leven heb en dus wel leuk met mijn
> klanten omga, dit was weer de laatste keer dat ik
> met asovervoer nr. 1 van NL ben gegaan. En dat
> vrouwtje? Die kan beter bandenplakker bij de NS
> worden, iets waar ze geen contact met mensen hoeft
> te hebben.
>
>Beste Andy,
NS rijd niet meer op die lijn.
Voor klachten kan je terecht bij Arriva



Re: Houding conducteurs
Gepost door: oen (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2007 04:31PM

Andy, voor je klaagt ,zou je eerst een moeten nadenken met wie je bent meegereisd. In dit geval dus Arriva. Zit je hier helemaal fout bij NS-stress! Kortom: toen NS er nog reed was het nog zo slecht niet dus!

Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: