Re: Ongelooflijk: voorwaarden nieuwe NS abonnementen kosten ons €2700
Gepost door:
De Makarov (IP Gelogd)
Datum: July 13, 2012 12:24PM
Wij hebben hetzelfde mee mogen maken, heel veel geruzzie, heel veel correspondentie zelfs tot incasso procedures aan toe en Juridisch loket en alles inbegrepen.
Uiteindelijk hadden wij geen zin meer om te vechten tegen een groot bedrijf die toch niks van ons aannam.
We hadden de volledige prijs inclussief incasso geld betaald en vervolgens netjes gevraagd in een brief of ze ons abbonement konden stopzetten.
Maar zelfs dit weigeren ze te doen en blijven de datum van geldigheid voor een ongebruikte en onnodige abbonement doorpushen. Ik was echt van streek toen ik dat hoorde en vroeg die mevrouw of ze proberen hem tot en met december op deze manier door te laten lopen zodat ze hem weer onnodig een jaar kunnen verlengen.
Dit is echt van het dolle. Dit is hetzelfde als dat ik de AH binnenloop om een brood te kopen en er word een tweede in mijn handen gedrukt die ik OOK MOET kopen, want dat zijn de winkel voorwaarden, je maakt er ruzie over omdat je niks hebt aan dat brood, het is teveel en je hebt al niet zoveel geld, maar je merkt dat t niet helpt en je hebt er geen tijd en zin in dus betaal je maar die tweede ongewenste brood na 15 minuten dicsussie. Maar dan krijg je te horen dat je de winkel nog niet uit mag....er is namelijk meer dan 10 minuten voorbij gegaan tijdens jullie discussie en dat betekend dat u nog een derde stuk brood MOET halen.
Gelukkig zit er een telefoonlijn tussen mij en die medewerkers....gelukkig voor hun dan.