lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
teleurgesteld in Prorail/NS
Gepost door: MHP (IP Gelogd)
Datum: February 5, 2012 08:59PM

Ik heb een klacht over hoe Prorail /NS met de winterse omstandigheden omgaat en vind het niet kunnen dat het spoornetwerk als er maar een beetje sneeuw valt er geheel uitligt ! 1dag sneeuw en het hele openbaar verkeer loopt niet meer of, Nederland op z'n smalst dus.
Wat een leuk verjaardagsweekend had moeten worden in Amsterdam (reeds geboekt) liep dus uit op een fiasco. Vrijdag gingen we met de bus van Loosdrecht naar Hilversum. Vooraf gekeken op internet maar er bleken niet al te veel problemen. Vol goede moed zouden we om een paar minuten voor 15.00 uur de bus naar Hilversum station nemen.Op de eerste plaats was de bus al ruim 20 minuten te laat, kan gebeuren met dit weer, dus zouden we wel een trein later nemen.
Echter in Hilversum op het station aangekomen was het een grote puinhoop, allemaal gestrande reizigers en de informatie via de telecom was niet te verstaan. Uiteindelijk kregen we dan te horen dat op spoor 5 een trien zou binnen komen welke naar Amsterdan Centraal zou gaan. Het was zo rond de klok van half 5. Wij dachten,oh toch nog geluk. Maar wat schets onze verbazing!!!!!! de trein zou maar rijden tot Bussum. Dat werd ons door een medewerker van Prorail/Ns toegeblaft, verder was er geen info te verkrijgen.
We besloten dan maar terug te keren met de bus naar Loosdrecht, weg weekend> gelukkig was het hotel in Amsterdam zo coulant om ons weekend om te boeken, dus heel wat vriendelijker dan de medewekers van Ns of prorail.
Uiteindelijk waren we om halfzes dus terug in Loosdrecht, door en door koud en een busreis voor Jan met de korte achternaam, vergoedt NS nu die kosten van onze busreis?????

Re: teleurgesteld in Prorail/NS
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2012 09:39PM

NS heeft al aangegeven een 'ruimhartige' compensatieregeling te zullen voeren. Als je bewijs hebt van de busreis (zoals een transactieoverzicht op ov-chipkaart.nl), dan is het de moeite waard om erachter aan te gaan. Ik zou als ik jou was even op ns.nl kijken en daar een formulier invullen/contact opnemen met de Klantenservice.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: