lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Weeralarm
Gepost door: Lieke (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2005 12:06PM

Je zou toch denken dat in een land als Nederland, in de 21e eeuw, de treinen een b??tje weerbestendig zouden zijn.. maar nee. Gisteren wilde ik vanuit Tilburg naar Amsterdam. Ik wilde om 2 uur vanuit huis vertrekken, zodat ik de trein van 3 uur zou halen en om half 5 in Amsterdam zou zijn. Nou niet dus. Wegens Weeralarm zet de NS minder treinen in via Utrecht en Amsterdam ?n raadt de NS u aan niet meer na 4 uur te reizen. Ja hoor!
Nu zit ik dus nog steeds in Tilburg en ga ik het er zo meteen weer op wagen. Ik wilde even gaan kijken of de treinen alweer rijden, ligt de fucking site eruit! Nou.. ik waag het er maar op. Hopen dat ik voor de jaarwisseling in Amsterdam terecht kom. Zou leuk zijn.

Re: Weeralarm
Gepost door: Jeroen (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2005 07:14PM

ik zou zeggen kijk op www.nsgeldterug.nl om snel je geld terug te krijgen bij dit soort problemen. winking smiley

Re: Weeralarm
Gepost door: (IP Gelogd)
Datum: January 1, 2006 02:12PM

Alsof Ns het express doet

Re: Weeralarm
Gepost door: Angela (IP Gelogd)
Datum: March 13, 2006 05:57PM

Ben het er wel mee eens. Vind het knap dat ze 's ochtend al aankondigen dat ze om 4 uur 's middags niet meer rijden. Ben de desbetreffende dag ook gaan trein en wel te verstaan om 17.29 uur en ben tot rotterdam gekomen en gestrand (eigen schuld). Wat ik wel vriendelijk vond is dat ik een gratis kopje chocomel kreeg en de ns wel goed aan het werk was. Helaas worden de medewerkers op dat moment niet op de hoogte gehouden van update informatie en is de site dan al verder. Verbeterpuntje dus. Ben om 10.30 in den haag aangekomen, heb hier dus niks over te klagen.

Behalve... Geef pas aan dat er niet meer gereden wordt als dat daadwerkelijk gaat gebeuren en niet als er 's ochtends nog geen vlokje sneeuw ligt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:47PM door pieter.

Re: Weeralarm
Gepost door: Homer S. (IP Gelogd)
Datum: December 12, 2006 12:48PM

Op deze bewuste dag reed ik 's middags van Utrecht naar Beverwijk... ik vertrok om 17.17 uur. Trein zit normaal propvol, maar die dag niet... hele bak voor mij alleen. We rijden optijd Amsterdam C. binnen en verrek, ik heb aansluiting op de 4800. 1 Minuut te vroeg kwam ik aan in Beverwijk dat ondertussen onder een dikke laag sneeuw lag... NS was optijd en ik was nog nooit zo vroeg in Beverwijk... echter, mn aansuitende bus iet het afweten omdat de wegen onbegaanbaar waren en toens was ik alsnog een half uur later thuis...



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: