lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
slechte reis.
Gepost door: linssen.mh (IP Gelogd)
Datum: August 18, 2010 10:17PM

Woensdag 18 aug 2010,was niet een leuke reisdag,samen met mijn broer en ega gingen we met zn vieren
naar Den Bosch,vanuit Roermond,we zouden er een leuk dagje van maken.
Te beginnen met kaartjes kopen,vier stuks eerste klas,naar Den Bosch,vertrektijd 9.53.uur.daar kwamen we
mooi bedroogen mee uit,eerste klas stampvol, tweede klas stampvol,uiteindelijk moesten we in het gangpad
hangen.we zijn al wat op leeftijd,u begrijpt dat dit een flinke tegenvaller was.je betaald eersteklas en mag in het
gangpad hangen,Toch maar weer met de auto ?

Groetjes Gebr Linssen en egaas.

Re: slechte reis.
Gepost door: Roseline (IP Gelogd)
Datum: August 26, 2010 02:33PM

Inderdaad! Ik sluit mij hier volledig bij aan. Wij reizen bijna nooit met de trein en dat gaan zeker ook niet meer doen. Je denkt, 'betaal wat duurder en dan kan je rustig van je treinreis genieten'. Nee hoor! De heen en terugreis was een ramp! Heenreis kom je te zitten met een stel pubers die, naar ons mening, geen 1e klas treinkaart hebben gekocht en de hele reis aan het praten zijn. Terugreis idem met allerlei jongelui in, omdat de 2e klas ook stamvol zat. Wij hoopten dat de conducteur langs zou komen, maar nee hoor. Beide reizen naar Amsterdam-Eindhoven. Geen ene conducteur gezien... Waar betaal je dan voor????

Re: slechte reis.
Gepost door: patrick (IP Gelogd)
Datum: August 26, 2010 04:59PM

beste roseline,

ik reis zelf ook veel met de trein, en dat de conducteur niet langskomt ja daar is wat van te zeggen.
maar het is toch zo'n flauw exuus om te zeggen van als je geen conducteur ziet waar je dan voor betaalt.
het is zo'n zinloze opmerking.
je moet eens gaan nadenken waar je voor betaalt.
tuurlijk moet de conducteur er op nazien of alles goed gaat in de trein.
maar je gaat toch ook niet tanken bij de benzinestation en dan aanrijden zonder te betalen omdat de medewerkers van de benzinepomp de benzine niet voor jou in de auto hebben gedaan.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: