lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
klachen
Gepost door: kevin (IP Gelogd)
Datum: May 31, 2010 11:01AM

Beste NS,

Voor mijn studie op school doe ik een onderzoeks vraag welke gaat over klachten indienen.
De vraag hierbij is: "Hoe klachten worden behandeld".

Het volgende is n.l aan de hand.
Een klas genoot van mij heeft moeite met het niet goed kunnen lezen van het beeldscherm van de kaartjes automaat op ons station.
Altijd als de zon schijnt, is het beeldscherm voor hem onleesbaar.
Welke tip kan de NS ons geven ?

Dit is mijn onderzoeksvraag over een 'klacht indienen'

Met vr. gr.

Kevin.


Re: klachen
Gepost door: mr.swerissen (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2010 06:27PM

goede avond
mijn klacht is
ik heb bioj jullie een abbonoment voor vrije reisdagen daar ben ik tot op heden blij mee'maar waarom krijg ik geen boekje met reistips en er is nu ook weer een boekje met 4 treinaanbiedingen van de spoordeelweken bij ns
Dit vind ik iets minder daar ik al een paar jaar klant van jullie ben
U reactie tegemoetziende
Met vr. gr.
Mevr. h.a.swerissen

Re: klachen
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:08PM

Wat is klachen? Lachen met een K?

Re: klachen
Gepost door: walhof Hanneke (IP Gelogd)
Datum: September 2, 2010 11:20PM

zondag 8 augustus j.l. togen wij welgemoed van uit Woerden richting Lottum.In Utrecht stapten we in de trein naar het zuiden.In Eindhoven moesten we overstappen richting Venlo.Helaas trein in Eindhoven 8 minuten te
laat Weg trein half uur wachten In Venlo aangekomen bus weg uur wachten.Zoals U wel begrijpt voorwaar
geen voorspoedige reis. 4 en half uur na vertrek in Lottum aangekomen.
Afgelopen zondag op weg naar Roermond aangekomen met 12 minuten vertraging.
's avonds terug omstreeks 7 uu uit Roermond met de intercity naar A"dam.Een minuut voor aankomst in
Eindhoven werd erom geroepen dat het voorste gedeelte van de trein in Eindhoven bleef staan. en dat wij snel over moesten stappen in het achterste gedeelte.De helft van de passagiers verstaat niet wat er omgeroepen
wordt dus algehele paniek. De trein was overvol en wij zaten met ons eersteklas abonnement op een klapstoeltje op het balkon. Oude mensen liepen tien minuten later in de rijdende trein nog naar een plaatsje
te zoeken.Schandalig.Wij overwegen om volgend jaar geen 1e klas abonnement meer te nemen want ook daar is het geen garantie dat je kunt zitten.Er wordt wel om de 5 minuten omgeroepen dat er vanaf 6 sept.mo de tien minuten een intercity van A"dam naar Eindhoven gaat rijden.Mij lijkt het een beter idee om de "gewone"
treinen eens op tijd te laten rijden.Dat is voor de passagiers een veel beter en rustiger idee Wat er nu gebeurd is n.l.geen "promotie"voor het openbaar vervoer.Hopelijk dat de NS hier notie van wil nemen,Ik ben de dochter van een echte "spoorhaas"n mijn vader was heel trots op zijn Spoorwegen.Ik weet zeker dat hij dit nu meer zou zijn Met vriendelijk groet.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: