lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Onklantvriendelijke ticketbalie medewerker
Gepost door: geirriteerde reiziger (IP Gelogd)
Datum: August 24, 2010 10:50PM

Gister ochtend een maand abbonement ( ca. € 80) gekocht bij de automaat in groningen, achteraf kwam ik er achter dat ik het verkeerde stamkaart nummer had ingevoerd (stom maar kan gebeuren), dus ik ga naar het ticket loket waarop deze (oudere dikke) man mij vertel dat ik naar de arriva balie daar tegenover moet gaan (het is een ns ticket en een arriva traject) waarna de arriva man zegt dat ik naar de ns balie moest gaan, vervolgens zegt de man aan de ns balie dat ik naar de arriva balie moet gaan om het probleem op te lossen, waarop ik aangef dat ik geen zin in "van het kastje naar de muur" praktijken waarop deze man zegt dat hij me niet wil helpen en dat het toch maar "mijn probleem is" waarop ik zeer gepikkeerd naar het informatie loket van de NS ga en de medewerkster daar vervolgens wel met een gepaste oplossing komt (een kaartje met een adres waar ik het treinkaartje heen moet sturen met een brief ed.).

Ik vind dat deze ticket verkoper beter mar zijn biezen kan pakken want als hij al niet weet hoe hij zoiets dergelijks moet oplossen en vervolgens zich ook zeer onklantvriendelijke opstelt, het is SCHANDALIG!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: