lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Problemen met activeren voor NS.
Gepost door: J. van der Wolf (IP Gelogd)
Datum: March 20, 2010 05:16PM

Via internet naar de website van de NS gegaan. Daar gegevens ingevoerd om de chipkaart te activeren met automatisch opladen voor ª 50,-. Een e-mail bericht ontvangen wat niet al te duidelijk was, maar er moest binnen 48 uur met een lange code worden ingelogd, anders werden de gegevens ongedaan gemaakt.
Na een paar dagen telefonisch contact opgenomen met nummer 0900-0980 om te vragen of de kaart geactiveerd was. Het duurde ongeveer een kwartier voor ik iemand aan de lijn had; kosten ª 0,10 per minuut. Er zou telefonisch contact opgenomen worden. Dat gebeurde een dag later toen ik niet thuis was.
Teruggebeld. Weer een kwartier wachten voor er contact was. ª 0,10 per minuut. Ik zou een formulier toegezonden krijgen om mijn gegevens in te vullen. Er paar dagen later ontving ik dat formulier. Formulier ingevuld en opgestuurd. Twee dagen later kreeg ik weer zo’n formulier in de bus; dat heb ik natuurlijk niet ingevuld.
Eind februari kwam er een brief met de mededeling dat ik de kaart bij een informatiepunt kon activeren.
Op 18 maart met de Randstadrail naar Den Haag CS gegaan om de kaart te activeren. (Reiskosten
5 strippen). Activeren lukte daar alleen voor bus en tram. Er werden gegevens verstrekt om via de website de kaart ook voor de NS te activeren. Dat lukte niet.
Weer telefonisch contact opgenomen met nummer 0900-0980. Weer ongeveer een kwartier wachten voor ik iemand aan de lijn had voor ª 0,10 per minuut. Er werd verteld dat ik nummer 0900-2021163 moest bellen voor nadere informatie. Weer ongeveer een kwartier bezig geweest voor ik iemand aan de lijn had en weer voor ª 0,10 per minuut. De mededeling was dat er een storing was en het een dag later waarschijnlijk opgelost zou zijn.
Een dag later weer naar de website gegaan en weer lukte dat niet. Uiteindelijk op de website een paar vragen gesteld over het activeren voor de NS waar tot nu toe nog geen antwoord op gekregen is.

Re: Problemen met activeren voor NS.
Gepost door: WvAalzum (IP Gelogd)
Datum: July 31, 2010 09:51AM

activeren van account voor Mijn NS lukt niet. Invullen van de gegevens uit Uw brief van 12 juli gaf als reactie "De ingevulde gegevens zijn onjuist"
Opnieuw aangevraagd, gevens uit Uw brief van 19 juli zelfde resultaat. Contact met U opnemen (EVA etc. )
gaat niet, probleem komt niet over.
Brief naar Utrecht geschreven, geen reactie.
Wel op computer bericht - no reply!! - dat codes 12/7 niet meer geldig omdat ik niet op tijd heb geactiveerd;
kon ik dat maar.

(hr) W van Aalzum 1926’er

Re: Problemen met activeren voor NS.
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:13PM

En als NS niet reageert dan ga je hier lekker zeiken?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: