lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Klacht over conductrice
Gepost door: Marielle Stevens (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2010 02:55PM

Geachte heer/mevrouw,

Heden ochtend zat ik in de stoptrein van Roermond naar Maastricht Randwyk. Tijd van vertrek in Roermond 8:39. Tijdens de kaartjescontrole door uw conductrice tussen Roermond en Sittard werd ik er op geattendeerd dat ik onterecht gebruik maakte van mijn kortingskaart (8:50!!). Dit klopt inderdaad; ik heb hierbij niet stilgestaan en heb mijn excuses aangeboden. Tevens heb ik uitgelegd niet op de hoogte te zijn van deze voorschriften. De betreffende conductrice echter heeft mij op een buitensporige manier ten opzichte van mijn medepassagiers te luister gezet en belachelijk gemaakt. Temeer omdat ik een belangrijke afspraak had ben ik verbouwereerd en in stress geraakt en in Sittard uit de trein gezet.

Hoewel ik, nogmaals, fout zat ben ik van mening dat de behandeling van uw conductrice dermate klantonvriendelijk en beledigend was dat ik overweeg in het vervolg niet meer van de trein gebruik te maken.

Ik sta erop dat u betreffende collega daarop aanspreekt.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: peter (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2010 03:29PM

beste marielle stevens,

het is een site waar mensen negatief of positief kunnen klagen over ns.
het is toch geen site waar je een klacht indient tegen een conductrice.
als je een klacht hebt tegen een conductrice doe je dat via een klachtenformulier of op een andere manier maar van jou reactie op deze site wordt toch niks meegedaan, ben je hier niet op het juiste adres.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2010 10:58PM

Madre Mia!
Al 30 jaar !!!!!!! is bekend dat je met voordeelkaart op doordeweekse dagen NIET voor 09:00 mag reizen.
Zeker als eigenaar van zo'n kaart had je dat allang moeten weten!
Reizigers hebben ook een eigen verantwoording.
Kennelijk koop je dus een produkt van 55,- maar je kent zgn de voorwaarden niet?
Of ken je ze alleen als het in je eigen voordeel is???????????
Net als die 60+ ers die na al die jaren nòg niet weten dat keuzedagen niet op ma + vr gebruikt mogen worden. Kwestie van foldertje doorbladeren!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Patricia Harms (IP Gelogd)
Datum: January 30, 2010 05:23PM

Het moge duidelijk zijn dat Peter en Krijn Vermeer (reacties hierboven) zich persoonlijk aangevallen voelen. Het betreft hier overduidelijk NS-personeel. Ik vind dat Marielle Stevens een heel nette e-mail heeft gestuurd waarin ze zelf aangeeft een fout gemaakt te hebben. Desondanks vond de conductrice het nodig Marielle hier met veel machtsvertoon op te wijzen (iets waar veel NS-ers last van hebben want ze hebben een voddenbaan maar doen alsof ze belangrijk werk verrichten), dit is de klacht van Marielle. Moet je die agressieve toonzetting zien van vooral Krijn! Ga toch een echte baan zoeken, stakkers! NS rukt op alle fronten en dat weten jullie ook. Marielle, ik geef je volledige gelijk. Vermijd de trein als het kan, want het is 10 keer niks!

Met vriendelijke groet,
iemand die gelukkig niet meer afhankelijk is van de fucking slechte NS

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: February 4, 2010 03:01PM

Zeg dombo Patriciaatje,
Ga 's ff lekker met je knikkertjes spelen, met je grote mond!
Of moet ome Krijn boos worden?
Ga eens een weekje door Polen toeren per trein, en vergelijk dan nog eens of de NS zo vreselijk slecht is, haha!
Een stakker zie je al elke dag in de spiegel, dus kom daar niet mee.
Bovendien heeft iedereen een keuze, dus.........als je de trein (niet alleen NS dus) dan werkelijk zo slecht vindt, waarom reis je er dan nog mee? Wees dan consequent!
Het leven bestaat uit keuzes, maak jij dan maar lekker een andere keuze! Veel plezier met en in het blik of op je luxe fiets!
Nou, terug je mandje in! Welterusten!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Patricia Harms (IP Gelogd)
Datum: February 13, 2010 02:58PM

Nu weet ik zeker dat meneer Krijn (overduidelijk!) bij de NS 'werkt'. Treurig. Als u mijn bericht goed had gelezen, had u geweten dat ik gelukkig niet meer met de NS hoef te reizen. Duur, slecht, veelal vertraagd en zeer amateuristisch. Ik kijk wel beter uit, haha!
Sterkte met uw verdere loopbaan bij de fantastische instantie die NS heet!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: February 13, 2010 03:42PM

Ja, Patriciaatje, er zijn nog mensen in dit land die gewoon werken voor hun geld. Daar schaam ik me niet voor. En NS is best een goede werkgever. Kun je niet van alle bedrijven zeggen. Als je nooit meer met de trein reist, hoef je hier ook niet meer te reageren! Dan heb je geen recht van spreken meer. Zoek een site op waar je over het wegbeheer kunt klagen. O nee, daar valt niets over te klagen natuurlijk! En maak je over mijn loopbaan maar geen zorgen, die is prima in orde! Er werken n.l. niet alleen maar conducteurs bij de spoorwegen. Bovendien zijn er meer spoorvervoerders dan alleen maar NS.
Nou, om met jouw soort humor af te sluiten: veel parkeerplezier!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: jaja (IP Gelogd)
Datum: February 13, 2010 09:48PM

patricia,

zoek een leven en zoek een baan.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Patricia Harms (IP Gelogd)
Datum: February 14, 2010 03:53PM

Pardon, ik begrijp het nu even niet meer hoor! Zoek een baan? Ik heb een vaste baan (niet bij de NS, maar dat hebt u vast zelf al geraden) waar ik dik tevreden mee ben. En "zoek een leven', hoe bedoelt u? Wat een rare naam overigens, "ja ja". Dapper hoor, om deze "naam" als alias te gebruiken. Durft u niet voor uw identiteit uit te komen? Hmmmm ....

Ik vind het héérlijk om te klagen over zaken die slecht geregeld zijn (zoals ALLES bij de NS), dat is mijn lust en mijn leven! Verder heb ik het volste recht te zeggen wat ik wil en waarover ik wil. Als u het hier niet mee eens bent, bent u zeker een fundamentalistisch moslim? Of zie ik dat verkeerd?

Waar zouden we zijn zonder de trein, hahahahahahaha!!!!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Kouwe Zakkie (IP Gelogd)
Datum: June 15, 2010 10:41PM

Krijntje (de verkleinende uitgang is door jou in deze thread het eerst gebruikt), je bent een vreselijk, ouwe, chagrijnige, zure, zielige vent. Doe jezelf eens afleggen en kisten -- met een beetje mazzel hebben we ergens al een gat.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: June 16, 2010 10:14PM

Tsjaaa................kouwe zakkie klinkt toch wel heel intelligent....................Whahahahaha!
Enne......gelukkig komt iedereen, niemand uitgezonderd in het door jou bedoelde gat......dus JIJ ook! Whahahahaha!

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Willy Wullems (IP Gelogd)
Datum: August 1, 2010 12:57AM

@Krijn. Deze forums zijn bedoeld om positieve én negatieve ervaringen met de NS te delen en te bespreken. Jammer om te lezen dat jouw reactie meer gaat over de TS dan over de NS. Ik ben meer onder de indruk zijn van inhoudelijke argumenten dan van stoere taal. Helaas mis ik een beetje inhoud in je argumenten. De regeling van de kortingskaart is mischien al dertig jaar hetzelfde, maar dat wil niet zeggen dat alle klanten daarvan op de hoogte zijn. Marielle geeft ook eerlijk aan dat ze daarin fout was, maar haar bedoelingen waren goed. Ik vraag me dan ook af waarom je over eigen verantwoordelijkheid.

Je opmerkingen over de 65+ kaart en treinen in Polen hebben helemaal niets te met dit topic: Het gaat er juist over hoe het personeel van de NS zich opstelt. Toch handig dat jouw opmerkingen meteen duidelijk maken hoe het daarmee staat.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: August 1, 2010 07:39PM

Beetje erg dyslectisch? Zinsopbouw slaat nergens op.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Anaclara (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2010 04:09AM

Ik zie deze site voor het eerst. Valt me op dat dhr. Krijn Vermeer eigenlijk altijd reageert en meestal op aanvallende of negatieve (smuilende, snerende) toon. Heb je niets beters te doen, Krijn? Wat is hier nou leuk aan? Laat mensen deze site gewoon gebruiken waar ie voor bedoeld is: nl. hun ergernis of klacht kwijt kunnen. Dat zal niet altijd even genuanceerd gaan, maar ja, dat hoort nu eenmaal bij geklaag! 't Is pas echt sterk als je daar doorheen kunt kijken en genuanceerd terug kunt reageren.

Groet, Anaclara

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2010 01:06PM

*gaap*
Toch weer jammer dat dit soort threads ontaarden in persoonlijke aanvallen, met de nodige krachttermen en scheldpartijen... Kunnen jullie ook eens allemaal inhoudelijk reageren, of is dat iets te veel gevraagd?

Van het hier aanwezige NS-personeel verwacht je juist constructieve opmerkingen. In plaats van de klagende reiziger de grond in te boren kan je ook wat constructiefs zeggen, al is het de schuld van de reiziger zelf (zoals in dit geval). Als je juist zeer negatief reageert (zoals Krijn heel vaak doet), dan doe je het imago van je eigen werkgever alleen maar kwaad.

Re: Klacht over conductrice
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:11PM

Lekker hoogstaand geneuzel, deze site.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: