lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
informatie naar reiziger
Gepost door: bazuin96 (IP Gelogd)
Datum: November 26, 2009 10:19AM

Gisteren kwam ik 1 minuut voor vertrek van de trein van 18.19 aan op perron 2 Utrecht CS via de Noordertunnel. Alle borden zijn blank, geen trein te bekennen. Ik denk dus dat de trein naar Zwolle weer uit de dienstregeling is genomen net als afgelopen vrijdag, overigens ook zonder informatie. Loop dus naar boven naar de infobalie, daar hoor ik dat de trein net vertrokken is van spoor 3.
Waarom wordt dit niet aangeven op de infoborden op spoor 2? Dan had ik de trein nog kunnen halen.
Nu maar weer een claim naar NS.

Re: informatie naar reiziger
Gepost door: henkie (IP Gelogd)
Datum: December 6, 2009 11:36AM

wat voor claim wil je doen??
de trein is gewoon vertrokken op de juiste tijd.
en de borden boven het perron geven alleen aan waar de trein naar toe gaat.
en perron 2 en 3 liggen dicht bij mekaar dus ook voor jezelf beter opletten had je geen half uur hoeven wachten.
de omroep moet natuurlijk goed zijn maar zelf opletten scheelt je zelf een hoop tijd en de trein vertrekt niet altijd standaard van hetzelfde perron.

groetjes

Re: informatie naar reiziger
Gepost door: Greet (IP Gelogd)
Datum: December 13, 2009 08:15AM

1 min. voor vetrek: Typisch Hollands! En maar zeiken!

Re: informatie naar reiziger
Gepost door: Henkie (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2009 11:26AM

Was het je niet opgevallen dat je de enige was op perron 2 bazuin96? Inderdaad, al die andere mensen zaten in de trein op perron 3. Die hadden wel opgelet!

Re: informatie naar reiziger
Gepost door: Jonny vn der Hoeven (IP Gelogd)
Datum: December 27, 2009 11:47AM

Ik vind het heel jammer dat de kaartverkoop automaten niet iets van informatie voorzeining kunnen geven.

Zoal er rijden geen treinen kaartje kopen heeft geen nut.

Of De trein met de door u gekozen bestemming vertrekt over .... op spoor .....


Re: informatie naar reiziger
Gepost door: Em (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2009 07:25AM

Kaartautomaten zijn landelijk hetzelfde..Dus het wordt erg moeilijk, zij het niet onmogelijk, om er ook nog eens per station(zo'n 400) een vertrekspoor bij te zetten..laat staan ls u een overstap nodig heeft. Want stel dat het daar varanderd is..
En als er geen treinen rijden, zou ik liever om me heen kijken, en mij af vragen waarom al die mensen blijven staan...Als ze de kaartautomaten zouden uitschakelen bijv. krijg je weer over je dak, dat ze geen kaartje kunnen kopen en ALS er dan een sporadische trein vertrekt...
De ervaring leert, dat er maar weinig mensen lezen wat er op de kaartautomaat staat.. Maar een tekstje, dat er landelijk zeer weinig treinen rijden, zou heel misschien wel een optie kunnen zijn.

Re: informatie naar reiziger
Gepost door: wendy (IP Gelogd)
Datum: May 23, 2010 04:45PM

Gisteravond terug naar huis vanaf de Toppers alleen op station Arena werd er beetje rekening mee gehouden dat het druk was, op cs was er
ineens een trein tussen uit en bleek dat we met een man of 30 dus niet meer thuis konden komen ik had geluk dat ik snachts om half 3 nog iemand vond die bereid was me op te halen, voor de andere mensen we kregen als antwoord wat maakt het ons uit dat jullie niet thuis komen dik 50.000 man die door heel nederland naar huis moesten en ns dacht bekijk het even



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: