lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
zucht incasso shit
Gepost door: Elly (IP Gelogd)
Datum: April 12, 2010 12:31PM



Help

ik word een beetje gestoord van de NS , er werken houten poppetjes ipv mensen op de klantenservice.
heb hier een NS abbo voor zoon en voor dochter , de betaling van zoon gaat altijd goed , van dochter de laatste maanden wat minder , de centeninstroom in hier beduidend minder dan ie was , maar Goed .
Ik was steeds wel op tijd met de herinnering, echt heb me dus wel 2 maal verschreven en maakt 0,40 cent minder over dan de bedoeling was en natuurlijk kan de computer daar niks mee, om die 0,40 cent nu is het volledig resterende bedrag naar een incasso gebeuren gestuurd , zucht....................
Ik kan praten wat ik wil , maar nee hoor , geen ontkomen aan , alsof er werkelijk mensen zijn die denken dat je van een paar maal 0,40 cent rijk word en werkelijk niet wil , ik betaal per maand ruim 300 euri zouden ze werkelijk waar denken dat ik expres 0,40 cent te kort betaal ...............
Ben er verdrietig van , werken er nog wel ergens mensen of zijn er enkel PC 's aan het werk en kunnen de paar mensjes die er wel zijn die overal de "schuld"van geven ???



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: