lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Je verhaaltje
Gepost door: (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2005 10:24AM

Ik zou heel graag me verhaaltje en klacht willlen planten.
Ik reis elke dag met de trein behalve op zaterdag. Een tijdje geleden ben ik verhuisd dus ik ga vaak terug. Dan moet ik van Steenwijk na Almere Centrum Maar een beetje automobilist die het wel eens gereden heeft weet dat dit een klein uurtje is. Dan denk je met de trein zal het wel beter zijn. Nou niet dus! 2.08 minuten geeft de ns site aan. (die er trouwens weer uitligt!)
Idioot tog?
De site geeft ook heel blij aan dat ik om 11 over de trein moet nemen. Doe ik dat mis ik de trein in amsterdam en dat is 9 van de 10 keer het geval. Zo dat ff over de site.
Dan heb we het kaartje controleren ritueel weer. De conducteur komt binnen en iedereen begint als een wilde hun vervoersbewijs te pakken. En ja daar is ie. Alles leuk en aardig en ik dacht laat ik die conducteur is in de maling nemen en geef hem een kaartje van psies een week geleden. Hij kijkt hij knipt en gaat weg. Ik had de smaak te pakken en werd weer gecontroleerd een uurtje later. Omdat ik voor school alijtd tussen steenwijk na heerenveen rij met een vrij reizen pasje dacht ik die eens te gebruiken tussen Amsterdam Centraal - Almere Centrum. En ja hoor hij kijkt en loopt door.
Vind ik zelf heel vreemd. Dan nog iets. Ik gebruik die vrijreizen kaart dus ook automatisch als kortingskaart. Van die 3/2 jaar dat ik reis ben ik 6 keer gevraagd om me kortingskaart.
Nog 1 ding dan stop ik echt! Een tijdje geleden was er storm en stonden er mensen bij utrecht vast en daar was ook een camera bij. Er komt vervolgns een man. Hij is boos en zegt het volgende "Ik vind het niet leuk dat ns met dit flikt een aantal jaar geleden hebben ze me dit ook geflikt toe sneeuwde het heel erg" Ik zat voor de tv en dacht wat een LUL die vent. Ik bedoel alsof NS die sneeuw en storm veroorzaakt. MENSEN NS NEEMT JULLIE HEUS NIET IN DE ZEIK OFZO!!!

Re: Je verhaaltje
Gepost door: a (IP Gelogd)
Datum: January 31, 2006 10:02PM

wat een amusant verhaaltje, kan er wel om lachen, maar ik ben het er wel mee eens!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:49PM door pieter.

Re: Je verhaaltje
Gepost door: ingmar (IP Gelogd)
Datum: December 14, 2006 10:42PM

Ik ga in het weekend soms op het station van delft een luchtje scheppen.

ik kwam er laatst en er werd omgeroepen:de sneltrein naar amsterdam cs bla.bla.bla.komt binnen over 5 minuten.er was een vrouw en een kindje en die moesten naar amsterdam. de aankondigingsbak was niet gewijzigd maar de intercity naar den haag cs kwam eerder en de aankondigingsbak was niet gewijzigd. die vrouw en dat kind wisten niet dat ze in de verkeerde zaten dus ik heb het meteen gezegd dat ze in de verkeerde zaten en ze stapten meteen uit. ik heb toen nog niet geklaagd maar dit is heel belachelijk en wat gebeurt er,de aankondigingsbak wijzigt naar de intercity naar den haag cs maar die was al vertrokken. ik heb nog nooit zoiet slechts gezien,ze hadden dat ding vlak er voor gerepareerd.stomme kutdingen.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: