lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
slechte communicatie NS leidt tot hoge kosten
Gepost door: guus loomans (IP Gelogd)
Datum: January 15, 2010 04:45PM

Op 17 december was er sprake van veel vertraging door de sneeuw. Later op de avond werd op journaal verteld dat er geen problemen werden verwacht op 18 december. Op de website van NS was ook verteld dat men een normale ochtendspits verwachtte. Met vier personen gingen wij om die reden naar utrecht om de trein naar Schiphol te halen. Op BNR radio werd om 9.00 uur nog eens herhaald dat de NS geen problemen had. Bij aankomst in Utrecht bleek er geen trein naar schiphol te gaan. Ik moest een taxi nemen en 106 euro betalen om toch nog tijdig het vliegveld te halen. Ik probeer nu verhaal te halen. Ik krijg een standaarbrief terug waar niete wordt gezegd over de slecht communicatie. Immers had ik geweten dat de Ns nog problemen ondervond dan had ik zelf maatregelen getroffen. Dan had ik NS geen enkel verwijt gemaakt. Door onjuist of gebrekkig te communiceren heb ik onnodig kosten en ook onnodig stress gekregen. De NS weigert mijn kosten te vergoeden. Ik vind dat niet juist. immers de NS wekt verwachtingen die men niet kan waarmaken. In het normale rechtsverkeer ga je niet zo met elkaar om.
Ik wil verhaal halen en overweeg dat te doen via een kort geding en een aangetekend schrijven aan alle directieleden en commissarissen die ik nu ga opzoeken in de KvK.

Al jaren verdedig ik NS omdat 80 % wel op tijd gaat en de klachten ivm vliegtuigen die niet op tijd gaan (40%) niet in verhouding staan. Het wachten in ongure stations, koud, zonder leuk vermaak ,speelt hen meer parten ivm Schiphol. Ik vind het lastig om een goede vriend te blijven.







Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: