lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
klacht over klantenservice
Gepost door: marleen (IP Gelogd)
Datum: February 25, 2007 05:47PM

Afgelopen week week do. dag 22 -2-07 nam ik contact op klantensevice " over een terug bij vertraging"
en over een klachtenbrief die ik gestuurd had, had daar wel antwoord op gehad, maar hielden zich niet aan de afspraken, die ze in de brief vermeld hadden.

Belde het centraal nummer, lang wachten, en uiteindelijk, had hij geen antwoord op mijn vraag, ik moest opnieuw bellen en een andere beslist onlogische keuze maken?
weer vreselijk lang wachten, besloot met met een mail te doen, een lange mail gemaakt, maar kon niet verzonden worden, vermelding : het is nu te druk, probeer het maar een andere keer, was wel een uur aan het typen geweest, om het verhaal zo goed mogelijk uit de doeken te doen.
Weer bellen, wisten ook niet hoe dat kwam, weer doorverbinden, weer wachten, weer doorverbinden , ik dacht dat ik gek werd, werd vreselijk boos, niemand helpt, niemand weet iets alleen maar doorverbinden.

Werd weer doorverbonden, er zijn 4 wachtende voor u, kwartier gewacht (tel uit wat dat kost!)
uiteindelijk was ik de eerst volgende, toen ik aan de beurt was, werd ik teruggeplaatst naar er zijn 4 wachtende, het begon weer vanvoor af aan, wat moet je dan, je voelt dat het met opzet gebeurd, weer bellen, met de vraag wat ze eigenlijk wel weten? gooien vervolgens gewoon de haak er op.

Bel weer, en dan blijkt dat mijn nummer geblokkeerd werd door hun, eerst denk je , dat je telefoon kapot is, maar alles wat er gezegd wordt, is vertraagd, en overstaanbaar, dus een funtie die hun kunnen instellen, dit is echt heel slecht, maar het gebeurd, en dan vreselijke hoop geld verspild aan bellen en geen antwoord, en de mail niet kunnen verzenden! hier was ik een middag mee bezig, om zeker te zijn dat zij mijn nummer geblokkeerd hadden, heb ik het geprobeerd met mijn GSM. ook vreselijk lang wachten, en heel duur, maar deze was dus niet geblokkeerd, ook deze dame was onfatsoendelijk, is er een adres voor klachten over KLANTENSERVISE NS ???

Re: klacht over klantenservice
Gepost door: R.Albers (IP Gelogd)
Datum: March 16, 2007 03:08PM



Goede middag Me,
Op station Osseveld te Apeldoorn heeft men een verkeerde plattegrond opgehangen.
De plattegrongd die daar hangt is van de Maten ook in Apeldoorn. Dit is uiteraard erg lastig als je niet bekent bent in Apeldoorn. Nu vermoed ik dat de plattegrond van Osseveld in de Maten hangt. Is het mogelijk voor de NS om deze vergissing te herstellen?.
Met vriendelijke groeten R.Albers.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: