lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
stempelautomaten
Gepost door: Ilene (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:40AM

Met ingang van oktober a.s. wordt je zwaar gestraft, als je geen kaartje koopt. Dit geldt ook voor als je reeds een kaartje in je bezit hebt en het vergeet af te stempelen. Zoals de vrije dagen kaarten voor mensen boven de zestig. Sinds kort val ik hier ook onder en ja hoor ik vergat het kaartje in de stempelautomaat te stoppen.
Die automaten zijn dusdanig onopvallend, dat je er gewoon langs loopt. Mijn vraag is eigenlijk voor de NS bedoeld. Een groot bord er boven maken met stempelautomaat erop geschreven moet toch niet zo moeilijk zijn.

Weet iemand of het mogelijk is, een email naar de NS te zenden?

Bij voorbaat bedankt voor eventuele reacties.

Ilene

Re: stempelautomaten
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:41AM

even een kleine tip,maar bij iedere roltrap staat bovenaan een stempelautomaat.
E-mail adres is www.boetebeleid.ns.nl.
Veel reisplezier

Re: stempelautomaten
Gepost door: Toppie. (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:42AM

Tuurlijk, ook nog een groot bord met stempelautomaat op het perron.
Die dingen zijn geel en staan aan het begin van het perron, hoe moeilijk is het nou om een stempelautomaat te vinden. Het gaat er niet om dat je hem niet zag en er voorbij liep, nee je bent gewoon vergeten te stempelen en dat is je eigen schuld. Niet NS de schuld geven natuurlijk...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 09:01PM door pieter.

Re: stempelautomaten
Gepost door: Erik (IP Gelogd)
Datum: October 28, 2005 09:00AM

hey Hanssie!

Waar haal jij dat adres vandaan want dat bestaat helemaal niet en NS heeft geen email contact alles gaat telefonisch of schriftelijk

Re: stempelautomaten
Gepost door: Max (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2005 07:58PM

Mag overigens ook op die kaartjesautomaten het feit vermeld worden DAT je zo'n stempelding moet gebruiken? Ik zie het NERGENS staan als ik zo'n kaart koop (zonder datum), zelfs niet achterop het kaartje zelf. En dan zeggen dat het niet geldig is en dus een boete van 35E'tjes? Lulkoek noemen wij dat.

(Niet te vergeten dat de conducteur mij vervolgens nog rustig beledigde en vervolgens ook nog dreigde te zeggen dat mijn kaartje van Weert ipv Ehv liep. Nee, ZO voorkom je aggressie tegen conducteurs! Honderd punten!)

Re: stempelautomaten
Gepost door: R.Venverloo (IP Gelogd)
Datum: January 19, 2006 03:07PM

Hanssie,wij hebben GEEN roltrap.... smiling smiley maar goed,Ilene,die dingen zijn bij de door mij gebruikte stations DUIDELIJK zichtbaar! een veel ge"hoorde" tip hier is:"vertrek iets eerder"...dan heb je de tijd voor evt barrieres.even stempelautomaatje zoeken b.v. en dat zoeken kan nooit lang duren.

Re: stempelautomaten
Gepost door: Ten Holder (IP Gelogd)
Datum: February 20, 2007 06:23PM

Mijn vaag is het volgende.
Bij reizen van Blerick na Doetinchem, geef de ticketautomaat geen ticket na Doetinchem.
Zodat ik in Arnhem opnieuw een ticket moet nemen.
Waardoor mijn reis duurder wordt !!

Re: stempelautomaten
Gepost door: EKT (IP Gelogd)
Datum: February 22, 2007 05:59PM

Dan hebben ze zeker Doetichem bij jullie uit de kaartautomaat gestuft...ALLE stations van Nederland staan in de kaartautomaat!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: