lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Weer geweldig genoten
Gepost door: jan (IP Gelogd)
Datum: June 12, 2006 01:42PM

Eindelijk na ca. 4 jaar (vanwege zeer slechte ervaringen met NS) toch een keer de kinderen laten meemaken hoe het is om met de trein te reizen.
Zaterdag met goede moed om 10.00 uur weg uit Borne. Gepland overstappen in Almelo, Deventer en Amersfoort.
Maar de elende begon al in Deventer. wegens stremming geen treinen naar Amersfoort, we moesten de trein maar nemen naar Zolle. Nou daar kwam de trein naar Zwolle, het leek wel een veewagen, afgeladen vol, en niet iets om met twee kinderen in te stappen. Dus wachten maar. Ca. 1 uur later ging er dan toch een trein naar Amersfoort. Daar opnieuw een tegenslag: Geen treinen naar Amsterdam. Moesten via Utrecht. Weer een afgeladen overvolle trein (ik vraag me zelfs af of dat ivm veiligheid mag).
op een niet aangekondigt spoor, want de informatie was nog droeviger dan de rijtijden.
Uiteindelijk 13.40 in Amsterdam. 3 uur en 40 minuten onderweg geweest. De kinderen kapot en zelf ook niet veel zin meer om nog iets te doen, zeker omdat we om ca. 20.00 uur ook weer terug moesten zijn. en dus eigenlijk met zo'n reistijd om 17.00 uur weer in de trein moesten zitten.
Het komt er op neer: 1 dagje Amsterdam vanaf Borne: 6,5 uur reizen voor 3,5 uur vermaak.
Geweldig genoten.
Echt ik beloof je, NOOIT maar dan ook NOOIT meer met de trein.
De mooiste opmerking voor mij achteraf : Papa, als we nog een keer gaan, dan gaan we toch wel met de auto. Ik heb gezegt: Ja, je hoeft dit nooit meer mee te maken.

Re: Weer geweldig genoten
Gepost door: NS = Nogal sloom (IP Gelogd)
Datum: July 19, 2006 05:27PM

Het moet weer compleet van de staat worden! Niet meer dat idiote gedoe dat mensen van NS en Prorail alleen maar om elkaar heen praten of elkaar de schuld geven. En waarom moet hij niet zeuren? Als jij dit zou meemaken zou je ook zeuren! Je kan je auto in Amsterdam alleen moeilijk kwijt of je betaalt veel voor parkeerautomaten of parkeergarages. Maar dat zal nooit zo duur zijn als de belachelijk dure treinkaartjes!!!

Re: Weer geweldig genoten
Gepost door: tys (IP Gelogd)
Datum: January 3, 2007 11:40AM

Jullie moaten niet zeuren a;ls je 1keer met de trein gaaayt in 4jaer

Re: Weer geweldig genoten
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2007 09:49AM

dit land is gewoon bomvol grenzen dicht!

Re: Weer geweldig genoten
Gepost door: treinfan (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:47PM

Sjonge jonge, het lijkt wel erger dan de hongersnood! Wat kan iedereen toch zeiken om niks.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: