lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
veevervoer taferelen tussen Zoetermeer en Den Haag
Gepost door: Huub (IP Gelogd)
Datum: January 10, 2007 11:20PM

Wat een schande zeg hoe het NS denkt dat BETALENDE passagiers ... let op BETALEND nog ook voor
een zitplaats vervoerd dienen te worden!!!
Allereerst keer op keer verkeerde informatie verstrekken naar de passagiers die staan de blauwbekken
op een perron waar je wegwaait en als dan de PROPVOLLE trein komt, moet je maar zien hoe je in die
propvolle trein komt ... nog niet eens te spreken over de grote gevaren van overvolle treinen ...
HOE KAN het dat de NS en het personeel op deze trein (de bewuste trein uit het nieuws van 10-1 [www.nu.nl]) uberhaupt dit
toestaat en met een meer dan afgeladen trein vertrekt??? Ik kreeg echt beelden op mijn netvlies van
filmbeelden uit de jaren 1940-1945 ... schandalig voor woorden!!!
NS je hebt het helemaal afgedaan en nog meer omdat je met allerlei KUT regels er ook nog eens voor
zorgt dat je NERGENS je onkosten kan declareren, omdat je echt wel heeeeeeeeel veel kleine regels hebt
staan op je site!
Ik ga NOOIT meer met die kuttrein, de paar keren dat ik nu ben geweest was het altijd knudde, vertraging,
niet kunnen zitten, oude troep die niet onderhouden wordt etc etc
NS is meer dan een schande en ik hoop van harte dat de NS heeeel gauw wordt vervangen door een
echte vervoerder met goed personeel en materiaal!
NS SUCKS!!!

Re: veevervoer taferelen tussen Zoetermeer en Den Haag
Gepost door: geert (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2007 09:40AM

arme ziel wat is het leven toch zwaar voor je gezalfde kontje

Re: veevervoer taferelen tussen Zoetermeer en Den Haag
Gepost door: Niene (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2007 03:46PM

Hetzelfde verhaal tussen Emmen en Zwolle. Maar dan altijd propvolle treinen en elke dag sowieso een beetje vertraging. Het ergst is nog dat het ook nog eens een veewagon is (hondekop), als het maar een beetje druk is zit je met de knieen van de persoon voor je in je gezicht. Als je tenminste niet moet staan, wat in de meeste gevallen zo is, vanaf Mari?nberg is het meestal staan, en in dalfsen laten ze gewoon de mensen op het perron staan. Achja, die kunnen toch met de sneltrein, die een halfuurtje later komt, dat kan Mar??nberg niet. Meer dan 1x in het uur zit er voor hun niet in. Helemaal lullig als je het perron op komt lopen in Zwolle en de mensen in rijen voor de trein staan, omdat de NS maar 1 treinstelletje inzet, in de spits! Dat werd dus een uur wachten, dus ipv 5 uur, om 6 uur thuis, altijd fijn zulke verrassingen confused smiley.

Re: veevervoer taferelen tussen Zoetermeer en Den Haag
Gepost door: Homer S. (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2007 07:34PM

Ach ja... de NSB en NS vertonen overeenkomsten h?...

Alhoewel, met de invoering van de nieuwe dienstregeling werd nog gezegd dat NSB het beter deed dan de NS: zij kregen tenminste hun treinen nog vol en de NS jaagde iedereen de auto in...

Re: veevervoer taferelen tussen Zoetermeer en Den Haag
Gepost door: passagier (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:44PM

Ga dan met de NSB mee sufferd. Volgens mij heb je geen benul wat die deden. Daar kon je alleen gratis enkeltjes Duitsland krijgen. Maar als je dat liever hebt dan zou ik dat maar snel doen, scheelt weer een klager zonder hersenen.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: