lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
positief klagen
Gepost door: ex werknemer (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2007 12:43PM

Hoezo positief klagen mag.
Was er nog maar iets positiefs aan de NS. Sinds de nieuwe dienstregeling is de treinverbinding vanaf het oosten van het land aanmerkelijk verslechterd. Langere reistijden en vaker overstappen. Door het vaker overstappen loop je gelijk meer risico om een aansluitende trein te missen. En doordat de laatste jaren er steeds meer verstoringen op het spoor komen is elke reis met NS een hachelijk avontuur geworden. Ondanks dat ik goedkoper met de NS kan reizen geef ik er de voorkeur aan om met de auto te gaan. Heb ik bij files het heft zelf in handen en ben niet afhankelijk van de (niet) hulp en info van NS.

Re: positief klagen
Gepost door: sven (IP Gelogd)
Datum: January 26, 2007 09:38AM

NS moest commercieel worden.
Bij een nieuwe dienstregeling kun je niet iedereen te vreden houden en het westen is commercieel aantrekkelijker.Bij elk commercieel bedrijf worden de meest produktieve lijnen behouden en onredabele afgestoten of gereduceerd.Voor het overgrote deel is de nieuwe regeling effectiever.
Blijf vooral autorijden nu het nog kan en maak foto's,kun je ze nog eens bekijken over een paar jaar in de trein.

Re: positief klagen
Gepost door: ex (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 05:16PM

Hoezo commercieel? Is dat de klanten uit de trein jagen. En het bedrijf opdelen in allemaal kleine, zodat een ieder de verantwoordelijkheid kan afschuiven naar een ander.
Maar...IK blijf zeker autorijden. Gelukkig blijft het oosten altijd wat achter en zal het zeker een aantal jaren langer duren voordat het hier ook dicht geslibt is. Och en tegen ie tijd, doen mij de kiezen niet meer zeer.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: