lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
bedankje aan een behulpzame conducteur.
Gepost door: A.J. Aukema (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2007 10:29PM

Gisteren op de terugweg vanuit Oosterijk en tijdens een lang oponthoud in de internationale trein in Duitsland was ik gestrand in Utrecht. Volgens de conducteur van de DB kon ik nog makkelijk overstappen in Utrecht en de trein halen naar Gouda en daar een trein naar Rotterdam, er werd mij verzekerd dat de trein zou wachten in Utrecht op de passagiers, u raad het al, dus niet. Op het perron in Utrecht kwam ik een conducteur tegen die vertelde dat ik dus met hem mee moest rijden naar Leiden en daar overstappen op de nachttrein naar Rotterdam. De datum 28-01-2007 en de tijd van vertrek was 00.26, onderweg was er nog een kleine vertraging in Bodegrave dus waren we bang ook de trein richting Rotterdam te missen. De conducteur was bijzonder behulpzaam, eerst omdat ik mijn mobiele telefoon onderweg kwijt was geraakt mocht ik zijn mobieltje gebruiken om thuis te laten weten dat ik de zoveelste vertraging had en hoe laat ik aan zou komen. In Leiden wachte de nachttrein de conducteur heeft mij geholpen met mijn bagage. Langs deze weg wil ik de conducteur heel hartelijk bedanken ik weet zijn naam niet, als jullie die kunnen sturen kan ik hem persoonlijk bedanken. Als dat niet kan dan hoop ik dat jullie mijn dank willen overbrengen. Nogmaals heel hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline Aukema



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: