lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
conducteurs
Gepost door: Harm_49 (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2007 01:56AM

Op zaterdag 27 januari reisde ik van Utrecht CS via Apeldoorn naar Lochem. Ik maakte die reis ook retour. Het betekende dat ik in totaal in 6 verschillende treinen heb gezeten. Mijn vervoersbewijs is NOOIT gecontroleerd! Ik vind dat schandalig!! Zeker op de momenten dat ik reisde en er weinig reizigers waren. Wat doen conducteurs als het rustig is? Als de treinen overvol zijn hebben ze het excuus dat er geen doorkomen aan is.... Kortom: Wordt conducteur als je te lui bent om iets voor je centen te doen!!!
Ik durf dit hier te beweren omdat ik het kan bewijzen met ongeknipte kaartjes!! Het is een ervaring die ik veel vaker heb gehad.
Ik ga het nog maar specficieren. In de trein tussen Zutphen en Apeldoorn vertrektijd 13.36 uur,ben ik uiteraard(?) niet gecontorleerd. Wel stapte een groep meiden "onder de 12 schat ik'' met volle bakken patat de trein in Zutphen in. Het springen met vuile schoenen op de banken schijnt normaal te zijn. Uiteraard geen conducteur te zien!! Het treintje tussen Apeldoorn en Zutphen stelt maar twee rijtuigen voor.... Geen conducteur gezien...
Het zou aardig zijn dat NS mij antwoord geeft hoe dit kan.
Groeten Harm








Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: