lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
klacht
Gepost door: Jolanda Giesberts (IP Gelogd)
Datum: May 4, 2006 09:58PM

Op 3 mei 2006 ging ik samen met mijn dochter en moeder een dagje naar Amsterdam met de trein. Normaal gesproken zou ik met mijn auto reizen, echter mijn dochtertje van 7 jaar wou heel graag een keertje met de trein. Toen we ?s morgen op het station aankwamen, zah ik dat er automaten hingen waar je tickets kon kopen d.m.v. pinpas. Ik wist dat mijn dochterje via een railrunner kon reizen. Dus toetste ik dagretour 3 kaartjes + kinderkorting (4 t/m 11 kaar), vervolgens betaald en de kaartjes in mijn tas gestopt. Tijdens de heenreis kregen we geen kaartcontrole, toen we 's avonds terugreisden kregen we wel controle. Ik gaf mijn kaartjes af en de (hoofd)conducteur begon mij toch zo de les te lezen (in een overvolle trein) dat ik reisde met kaartjes zonder datum. Wist ik veel. (ik had zelfs een bewijs van betaling met de datum erop). Hij zei dat ik blij kon zijn dat hij me geen boete gaf en hij ging maar door. Dit was een leermoment voor mij en het had een duur dagje voor ons kunnen zijn. Hij ging maar door. Nou hij knipte een datum op mijn kaartje en vertrok. Vlak voor dat we bij onze eindbestemming waren kregen we weer controle. Nu van een andere conducteur. Ik liet mijn kaartjes aan haar zien en vertelde wat er hand was. Er kwam nog een andere conducteur bij (die er de 1ste keer ook bij stond). Hij vertelde dat het opgelost was, maar nee Mevrouw de conducteur begon weer, wederom hetzelfde verhaal en ik had ook nog een fout gemaakt met de korting (railrunner). Ik had ook nog teveel betaald. Ze vertelde me dat ik de volgende keer beter aan de balie een ticket kon kopen. Ook zij ging maar door, zelfs mensen om mij heen reageerden zo van ja nu weet ze het wel. Mijn dochter begon al bijna te huilen. Nu weet ik dat ik een fout heb gemaakt, maar ik heb tenslotte gewoon mijn kaartje betaald (ook nog teveel). Maar om mensen nu op zo'n manier te kleineren. Zijn die mensen soms gefrustreerd, om hun baan, op de NS of wat dan ook. De volgende keer reis ik lekker met mijn auto. Voor mij geen NS meer.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:45PM door pieter.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: