lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
stoptrein 's-Bosch/Nijmegen v.v.
Gepost door: w.j.a. van erkelens (IP Gelogd)
Datum: February 7, 2006 02:51PM

Waarom lijken die treinen, vooral 's-morgens, maar ook dikwijs 's-avonds toch zoveel op veevervoer?
Zo ontzettend vol zitten ze. En ik heb het dan over de treinen naar 's-Hertogenbosch toe, tussen 8 en 10 uur. En de treinen naar Nijmegen toe, tussen 16.30 19.00 uur.
Kunnen dan geen langere en/of dubbeldekkers worden ingezet?

Groetjes, Willem van Erkelens

Re: stoptrein 's-Bosch/Nijmegen v.v.
Gepost door: Big B (IP Gelogd)
Datum: February 19, 2006 02:12AM

Ik moet elke dag van Boxmeer naar Nijmegen Heyendaal om 8:01. Sinds de nieuwe dienstregeling rijden er niet meer 2 redelijk volle treinen, maar 1 stampvolle (veevoer) trein rond 8 uur. Omdat ik nog geen recht heb op een OV-jaarkaart (ook die regeling vind ik belachelijk) hebben mijn ouders ongeveer 1000 euro!!! (met korting via school notabene!!) betaald voor een jaartraject-kaart, om elke ochtend maar weer te ziten op de stang van een deur, ALS deze al vrij is. Ga dan ook nog eens na dat je zoveel geld betaald voor 2 lullige stations. Om nog maar niet te klagen over de praktisch dagelijkse vertraging, zelfs al is het maar een paar minuten. En ik zag laatst op tv dat de treinen in Belgi? veel vaker op tijd zijn. Waarom kan dit dan niet in Nederland?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: