lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Behandeld als een crimineel?!
Gepost door: P. Van liere (IP Gelogd)
Datum: July 2, 2015 08:50PM

Aangezien mijn kaart verlopen was en de nieuwe aangevraagd is heb ik vandaag die van mijn vrouw gebruikt. Ons was destijds uitgelegd dat je een persoonlijke kaart nodig hebt ivm het aanvragen van een dalurenabonnement.
Dat had ik beter niet kunnen doen. Bij het controleren, werden er collega's geroepen en binnen 5 seconden stonden er 4 man om me heen....Ik heb mijn verhaal uitgelegd en de conductrice die stagiaires aan het inwerken was toonde zich weinig flexibel en nam zelfs mijn kaart in?! De toon was zeer intimerend en het leek wel of er een bepaald boet quotem behaald moest worden..... Op de vraag hoe ik mijn kaart terug kon krijgen en of er uitgecheckt kon worden kreeg ik de weinig klantvriendelijke opmerking ' zoek dat maar uit met het hoofdkantoor' ?! Het leek wel of ik een crimineel was. Gelukkig ben ik niet agressief aangelegd, maar ik begin wel een beetje te begrijpen waarom er soms verhalen in de krant staan dat er ns-personeel wordt bedreigd! Ik ga het hoofdkantoor maar eens bellen om te kijken of die wel klantvriendelijker zijn. In plaats van mensen in de trein krijgen jaag ze zo weg...

Re: Behandeld als een crimineel?!
Gepost door: Dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2015 04:22PM

tja dus op de blaren zitten, hoezo een kaart van iemand naders gebruiken? idioot.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: