lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Toilet in trein
Gepost door: H.B. Ketelslegers (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2012 06:54PM

Graag wil ik bij een ernstige irritatie kwijt die mij gisteravond is overkomen:
Op 26 jan. stapte ik in Amsterdam-Amstel in de trein van 20.13 uur richting Sittard.
I.v.m. medicijngebruik kreeg ik al vrij snel last van diaree, helaas bleek het toilet in mijn treinstel defect, maar ook in het andere treinstel dat ik vanuit mijn zitplaats kon bereiken. Ten einde raad ben ik Utrecht uitgestapt om daar een toilet te bezoeken.
In de centrale hal bleek de geldwisselaar, want ik moest een euro wisselen voor 2x 50cent, zowel bij het heren- als damestoilet leeg te zijn. Verwoede pogingen om bij een van de winkeltjes te wisselen leverden geen resultaat omdat men aangaf niet te mogen wisselen. Na ongeveer de hele hal doorgelopen te zijn lukte het mij uiteindelijk om mijn euro gewisseld te krijgen.
Met de trein van een half uur later vervolgde ik mijn reis richting het zuiden, maar tot overmaat van ramp bleek deze trein, vertrek Utrecht 21.13 u. zo vol dat ik genoodzaakt was tot 's Hertogenbosch te staan.
Hier is service voor de reiziger, die de NS aangeeft volop te bieden, wel heel erg ver zoek.

Omdat dit helaas niet mijn eerste negatieve reiservaring met NS is overweeg ik om mijn abonnement op de voordeelurenkaart en de daaraan gekoppelde vrije reisdagen op te zeggen.

Een bevredigende reactie uwerzijds zie ik gaarne z.s.m. tegemoet.

H. B. Ketelslegers

Re: Toilet in trein
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2012 09:18PM

Even voor alle duidelijkheid: dit is geen officieel forum van de NS heh?
Als je een reactie van NS terug verlangt, dan moet je naar ns.nl gaan en via de website een contactformulier invullen.

Re: Toilet in trein
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2012 08:09AM

"Ik moet poepen" is een natuurlijk verschijnsel. Zelfs Bea moet wel eens. Kan zomaar opkomen. In uw geval door medicijnen. Dat toiletten defect zijn is naar, voor zover je daarvan gebruik wilt/moet maken. Dat ze vaak defect of super smerig zijn wordt echter veroorzaakt door onze vriendelijke nette landgenoten. Want de gemiddelde Nederlanders zijn zo'n net volk. Nou, dus niet, ik heb de stront wel op de muren gezien, en dat heeft een schoonmaker daar echt niet aangebracht. Dat de treinen stampvol zitten komt omdat dit land/ deze wereld stampvol is. We moeten eens stoppen met onbeperkt nog meer mensenkindjes op deze overvolle aardbol te proppen. Er zijn er al 17 miljard! Dit alles ten koste van de habitat van de dieren. We moeten onze ogen uit de kop schamen. Buiten dat zijn wij in Holland zo'n beetje het meest onbeschofte en onsympathiekste landje zonder enig begrip voor service op deze aardbol aan het worden. Getuige het niet willen wisselen. Hoe kinderachtig! En meestal ook nog opgelegd door z.g. alles wetende managers. Moet je eens in de USA komen, hoe vriendelijk en service gericht ze daar zijn. Kunnen wij nog wat van leren! Daar hadden ze u stante-pede geholpen! Wij zijn verworden tot een stelletje egoïstische niet geïnteresseerde op geld beluste botte boeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: