lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Slecht bereik perrons
Gepost door: Willem (IP Gelogd)
Datum: January 25, 2012 01:13AM

Slecht ter been zijn of zwaar beladen is een slecht idee wanneer je met een trein wil reizen, de meeste stations (voornamelijk Rotterdam Centraal, Breda, Den Haag etc) hebben geen of niet werkende roltrappen en vaak alleen maar één richting op dus naar boven of beneden, maar een werkende is meestal nauwelijks te vinden evenals een lift.
Nu is het al jaren verplicht een gehandicapten in-uit-gang te hebben maar de spoorwegen hebben klaarblijkelijk een uitzonderingspositie en kunnen aan blijven klooien, ronduit schandalig.
Ook is er een Fyra verzonnen waar je voor een toeslag in een roze trein mag zitten maar die rijdt naar willekeur, heb je geen toeslag betaald (uit onwetendheid) betaal je 10e boete maar wanneer men besluit niet te gaan rijden (wat regelmatig gebeurt) kan je fluiten naar je geld en 10e boete kan ik hun niet geven naar het schijnt, waarom is mij een raadsel.
Het is een chaos, er rijdt weinig op tijd en men doet maar wat, er wordt volop geld verkwist en er is maar één remedie, afschaffen die oude rommel en net als voorheen de staat de boel laten verzorgen.

Gr.W illem

Re: Slecht bereik perrons
Gepost door: Willem (IP Gelogd)
Datum: January 25, 2012 06:32PM

Het viel me nu pas op, de quasi leuke rijmelarijtjes linksboven in de hoek, ook de toestemming om te mogen klagen, zowel positief als negatief? is een briljante vondst, positief klagen, hoe kom je erop er werken geniale mensen bij het Ns stelsel.
Deze nutteloze brei zou beter omgezet worden in actie waar mensen iets aan hebben, hieruit blijkt alleen maar de mate van het serieus nemen van zeer terechte tekortkomingen in het Ns stelselmatig falende beleid. Iedereen wil graag baas zijn schijnbaar, maar een knecht wordt nooit baas maar een vervelend persoon.

Re: Slecht bereik perrons
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 25, 2012 06:36PM

Zodat het net zo wordt als in Tsjechië Polen Roemenië Slowakije Hongarije Bulgarije enz enz enz.........? Dat zou pas een èchte vooruitgang zijn, haha! Dus geen liften, geen roltrappen, geen airco, geen omroep, geen digitale treinaanwijs borden, geen meertalig personeel, geen kaartautomaten, treinstellen uit de jaren 50, lage perrons soms in de vorm van een zandhoop zodat je heerlijk 1,5 meter hoog de trein in mag klimmen met je koffertje/tasje, geen stopkontakten, geen wifi, geen omroep in alle talen, eens per 2 à 3 uur een trein zelfs in sommige delen van Duitsland, Frankrijk, Italië enz .......................moet ik nog verder gaan? Kijk eens over de landsgrenzen en realiseer je eens wat we hier wèl hebben! Ik heb nog geen land ter wereld gezien waar op een kleine uitzondering na, zoveel treinen rijden als hier in ons kikkerlandje! En ik heb heel wat landen gezien in m'n leven!

Re: Slecht bereik perrons
Gepost door: Willem (IP Gelogd)
Datum: January 26, 2012 01:07AM

Leuk verteld, maar daar wonen we niet en ben je daar invalide zit je of bij familie of je rot weg, dus veel heb je niet gezien in je leven op wat treinstellen na dan, kijk zelf eens verder dan je neus lang is want je weet niet waar je het over hebt.

Re: Slecht bereik perrons
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 26, 2012 04:05PM

Hahaha wat een zielige reaktie, nu kun je van mij.................
Trouwens, niemand verplicht je de trein te nemen.
Als je al het andere zoveel beter vindt, adieu!

Re: Slecht bereik perrons
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2012 09:12PM

Dat perrons (en stations) soms ontoegankelijk zijn kan ik mij wel wat bij voorstellen, aangezien ik zelf ook een beperking heb. Maar als ik ergens last van heb, dan stuur ik een e-mail naar de NS Klantenservice. Als ze niks doen, stuur ik nog een e-mail, enz. Niet alleen met een opmerking, maar als het kan ook met een constructieve suggestie over hoe het beter kan.

Over de Fyra: dat wordt in principe gewoon omgeroepen dat je een toeslag moet kopen, toch?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: