lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Smerige trein
Gepost door: Andre (IP Gelogd)
Datum: December 16, 2011 06:42PM

Gisteren vanaf Schiphol met de trein naar Amsterdam gereisd. Ik wil het even hebben over de trein zelf. Het was een dubbeldekker trein van het type DDm en DD-Ar (term gevonden op [sebassite.webs.com]). De oudste dubbeldekker van de NS. En ik moet zeggen gadverdamme wat een smerig ding was dat. Ten eerste het volledig uit de tijd zijnde gifgroene interieur, maar dat tot daarentoe. Maar hij was volledig uitgeleefd met allerhande beschadigingen en het was vies, echt smerig was dat ding. Dat NS deze trein nog durft in te zetten. Mn op de Schiphollijn, op Schiphol landt de hele wereld en die hele wererld die wil naar Amsterdam. En het eerste stukje Nederland wat ze dan tegenkomen is deze smerige trein. Nou bedankt NS voor visitekaartje wat jullie afgeven. Vind je het gek dat half NL liever in hun eigen vervoermiddel in de file staat. Ik in ieder geval wel. In mijn auto is het tenminste SCHOON.
Ik zeg: NS, stelletje viespeuken.

Re: Smerige trein
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2011 03:58PM

Ik zeg: Nederlanders, stel viespeuken! Zij zijn het die de boel vervuilen.
En over vervuiling gesproken: het hele traject van Schiphol tot Amsterdam CS is èèn lange vervuilde grafitti-lijn langs de baan. Mooie reclame idd voor de toeristen, mooie eerste indruk van Nederland! Dat heeft NS zeker ook veroorzaakt?

Re: Smerige trein
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: December 19, 2011 11:34PM

Ik kan wel een aantal factoren bedenken waarom die trein niet schoon was:

1. Inderdaad, vieze reizigers die hun rotzooi niet omruimen.
2. De welbekende 'cosmetische schoonmaak', waarbij schoonmakers alleen even de krantjes op de tafeltjes weghalen en de rest laten zitten.
3. Dit treintype (mDDm/DDAR) wordt de komende periode gereviseerd (oftewel: verbouwing). Er komt onder andere een heel nieuw interieur in. Wellicht is dit treinstel op korte termijn aan de beurt en vindt men het dan niet handig om het treinstel in perfecte conditie te houden wat interieur betreft.

Re: Smerige trein
Gepost door: Fia Hendriks (IP Gelogd)
Datum: January 15, 2012 05:35PM

Vanmorgen vanaf Schiphol naar Utrecht gereisd op weg naar de vakantiebeurs.
Type trein- dubbeldekker. Treinstel 8707. Eindbestemming Eindhoven.

Bij binnenkomst in de coupe troffen we heel veel afval aan. Alle prullenbakken overvol en afval op de grond!
Plekje gezocht met de minste vuiligheid. Helaas stoelen die zo vies en smerig zijn dat je er eigenlijk niet eens plaats op wilt nemen.
Goede morgen NS!!! Dit kan echt niet!
Bepaald geen visitekaartje voor al diegenen die de auto laten staan en kiezen voor het openbaar vervoer.

Op de terugweg troffen we gelukkig een ander en schoner.

Met vriendelijke groet,

Fia Hendriks






Re: Smerige trein
Gepost door: C.Kieftenburg (IP Gelogd)
Datum: April 13, 2012 12:49PM

Wij maken al een aantal jaren de 7 voordelige dagreizen per jaar( Voor 60-plussers ),met vol plezier!
De laatste tijd lijkt het of de treienen van binnen steeds vuiler worden. Vooral de vloeren. Er wordt wel
geveegd, zo lijkt het ons, maar de vuiligheid ligt op vele plaatsen aangekoekt. Dit wilden we u even
laten weten.Maar we blijven met plezier doorgaan met reizen.
Groet,

Ineke en Kees Kieftenburg.

Re: Smerige trein
Gepost door: patrick (IP Gelogd)
Datum: April 14, 2012 05:47PM

ja over de vieze treinen.

veel mensen kunnen wel de moeite nemen om veel dingen te kopen en om lekker op te eten in de trein maar vele zijn te lamlendig om zijn eigen afval op te ruimen.
dan kun je de ns wel de schuld van alles gaan geven maar het begint bij de mensen zelf.
op elk station op het perron staan ook zat afvalbakken om je afval in te deponeren zodat de trein ook behoorlijk schoon blijft voor iedereen.
maar veel mensen zijn gewoon zeer onfatsoenlijk om zijn eigen rotzooi op te ruimen en laten het gewoon achter zodat een ander persoon in de rotzooi kan gaan zitten.
als iedereen die zijn afval gewoon zoals het hoort opruimt dan is er niks aan de hand.

Re: Smerige trein
Gepost door: M.Tacke (IP Gelogd)
Datum: June 1, 2012 07:26PM


Wij reizen graag met onze o.v.kaart als we een dagje uitgaan ,maar deze week gingen we
v.den Bosch naar Dieren..zowel bij het gaan als bij terug reizen ,hadden wij een hele vieze
trein.Vooral de vloer was super smerig. Jammer want het is toch niet fijn als je echt op zoek moet naar
een minder vies plekje omdat je schoenen aan de vloer blijven plakken.
We kijken uit naar ons volgende reisje in een schone trein.

Re: Smerige trein
Gepost door: andy (IP Gelogd)
Datum: April 25, 2014 01:14PM

Elke dag reis ik met de eerste trein (05:46 uur) vanaf Arnhem naar Schiphol. Deze trein begint altijd leeg. En het verbaasd me dat de trein altijd smerig is. Afvalbakken vol, Voedsel, bekers op de grond, smerige vloer en ga zo maar door. En dat elke dag. Ook op de terugreis vanuit Schiphol een smerige trein. (Welkom in Nederland toeristen) en ook die trein begint leeg. Heb hierover een klacht gemaild naar de NS en dan krijg je het volgende antwoord terug " de treinen worden meerdere malen per dag schoon gemaakt op tussenstops, keerpunten en ś nachts wordt de trein doorlopen en het interieur grondig gereinigd. Een tot tweemaal per week wordt de buitenkant in de sop gezet en ten minste eens per 3 maanden ondergaat de trein een grondige onderhoudsbeurt" Ik reis al sinds 2009 dit parcour en heb tot op heden nog geen schoonmaker gezien in de trein.

Re: Smerige trein
Gepost door: Autochtoon (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2018 02:23PM

Die kut allochtonen moeten hun werk doen in plaats van een uitkering trekken.
Anders oprotten naar je eigen shit hole land.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: