lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Arnhem nog lang niet klaar!
Gepost door: Ron Hebben (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2011 07:02PM

Ik reis zelf op het trajecht Deventer - Nijmegen. Afgelopen maandag was het dan zover... na een hele zomer extra overstappen in Arnhem (ja, sommige mensen werken wel gewoon door in de zomermaanden) zou alles weer normaal gaan rijden bij station Arnhem. Maar op de eerste dag van de "normale" dienstregeling zag ik bij aankomst in Arnhem al snel dat er twee perrons uitliggen en een spoor of 5 opgebroken wordt. Dan kan toch nooit goed gaan? Als je volgens de normale dienstregeling kan rijden terwijl er vier a vijf sporen uitliggen, dan heb je die vijf sporen ook niet nodig lijkt mij. Dat is vragen om problemen. Zeg dan eerlijk dat je nog niet klaar bent of pas je dienstregeling aan.

En jawel hoor, elke dag zijn er de afgelopen week vertragingen en problemen rond Arnhem. In Nijmegen vallen af en toe intercity's naar Zwolle uit. Of machinisten zijn niet voorhanden. Of treinen die niet wegkunnen uit Arnhem omdat de internationale trein vertraging heeft, maar die wel voor mag kruipen, waardoor je extra vertraging oploopt. Ik dacht dat ze daar een nieuwe spoortunnel (fly-under) hadden gebouwd zodat je onder elkaar door kon steken met de trein waardoor je niet meer op elkaar hoeft te wachten? Prutsers zijn het! Ook laten ze de trein naar Zwolle uitvallen in Nijmegen (iedereen zat al in de trein en moest weer uitstappen). Ze roepen daarna om wat je eerste reisgelegenheid naar Arnhem is. Ja, daar heb ik niks aan. Ik moet naar Deventer! En de enige trein die naar Deventer gaat is de trein die je net ui hebt laten vallen! Weer een half uurtje reistijd erbij. Ben je eindelijk weg uit Nijmegen, zit je achter de vertraagde stoptrein.

Ach... als we maar thuiskomen, he? Er zijn landen daar moet je blij zijn dat er een trein komt, zullen we maar denken.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: