lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
fiets in de trein
Gepost door: Arnold Bakker (IP Gelogd)
Datum: June 13, 2011 11:17PM

Op maandag 13 juni ging ik op de fiets van Hoorn naar Enkhuizen. Op de terugweg begon het, kort na Enkhuizen, te regenen. Ik besloot op de trein te stappen in Bovenkarspel-Flora. De trein van 17.00 uur stopte voor een andere passagier en voor mij. De andere passagier was al ingestapt. Ik reed op het perron, zoekend naar een deur met een teken van een fiets. Die kon ik niet zo gauw vinden. Intussen reed de trein weg. Inmiddels was het ook droog geworden en ben ik op de fiets naar Hoorn gereden. Maar ik ben wel € 2,90 + € 6,00 kwijt. Krijg ik dat terug ?

Re: fiets in de trein
Gepost door: S (IP Gelogd)
Datum: June 18, 2011 03:44PM

U bent sowieso al fout want u mag helemaal niet met uw fiets de trein in, tijdens de spits. Dus u heeft sowieso geen mogelijkheid op restitutie.
Verder vind ik het een zeer vreemd verhaal dat u helemaal geen deur kunt vinden met een fietslogo erop, aangezien de meeste treinen die op het traject Hoorn-Enkhuizen rijden er meerdere hebben.

Re: fiets in de trein
Gepost door: frans (IP Gelogd)
Datum: August 29, 2011 01:57AM

Reizigers met een fiets kunnen door allerlei oorzaken die fiets vaak niet kwijt op de geëigende plek .Mensen respecteren ter plekke de voorrang van de fietser niet, verdommen om weg te gaan en de conducteur doet er niets aan.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: