lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
overstappen in Roozendaal
Gepost door: M.K.Nieuwelink-Sschmitt (IP Gelogd)
Datum: June 8, 2011 06:32PM

Regelmatig moet ik overstappen in Roozendaal. Van perron 3 naar 1 of van 1 naar 3. Zo ook vandaag .
De trein was op tijd maar moest enkele minuten voor het station wachten Zodat ik de verbinding miste.Normaal 7 minuten overstaptijd is al kort. Ik ben bijna 79 jaar en met een koffer is de afstand te lang .
Er is wel een lift, maar dan red ik het zeker niet. Ik was al een half uur eerder vertrokken, omdat ik op internet had gezien, dat de trein uit Zwolle vertraging had. Ik ben ingestapt in Breda. Dit traject doe ik regelmatig.
Enkele jaren geleden, was het gemakkelijker. geen perron wisseling.
Gr. M.K.Nieuwelink-Schmitt
Goes

Re: overstappen in Roozendaal
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: June 10, 2011 12:02PM

Ten eerste: gaaf om te lezen dat iemand van 79 goed kan omgaan met internet! smiling smiley

Wellicht is het een idee om de NS een berichtje te sturen om hiermee rekening te houden bij het ontwerp van de volgende dienstregeling? Als je naar ns.nl gaat, bij het zoekbalkje 'klacht' intikt en dan op 'open het e-mail formulier' oid klikt, dan kun je op die manier een suggestie/klacht/opmerking sturen als ik het goed heb. smiling smiley

Overigens zou je ook een conducteur kunnen aanspreken in de trein met de vraag of de aansluiting even kan wachten. Het verschilt van conducteur tot conducteur, maar ik heb het wel eens meegemaakt dat het gewoon wordt geregeld. smiling smiley
Daarnaast weet ik niet of je er in aanmerking voro komt, maar op de website van NS en via een telefoonnummer kun je als reiziger op een station reisassistentie aanvragen. Als je daarvoor in aanmerking komt, is het in ieder geval wel een oplossing om met een (zware) koffer de korte overstap wel te halen.

Re: overstappen in Roozendaal
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: June 10, 2011 03:48PM

Nou mevrouw, ik vind het ook helemaal geweldig wat u doet hoor! Hartstikke goed dat u nog zo lekker zelfstandig bent.
Het is dat ik er de tijd niet voor heb, anders zou ik u persoonlijk komen helpen om die aansluiting te halen!
Zijn er geen attente jongemannen in de buurt die zo alert zijn? Helaas zal in deze situatie denk ik niet snel verandering komen.
Die wijziging naar spoor 1 zal wel een logistieke reden hebben.

Met vriendelijke groeten,

Krijn Vermeer.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: