lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
eTicket voor een verbinding die niet bestaat
Gepost door: Y.Kiesel (IP Gelogd)
Datum: June 4, 2011 08:53AM

Op vrijdag 3 juni 2011 kocht ik een eticket voor zaterdag 4 juni 2011 voor de route Nijkerk-Amsterdam (via Amersfoort). Op zaterdag 4 juni blijkt, dat er het hele weekend geplande werkzaamheden aan het spoor zijn, en GEEN treinverkeer tussen Zwolle-Amsterfoort mogelijk is. Dit werd noch bij het berekenen van de route, noch bij de bevestiging en aankoop van het ticket aangegeven. De NS biedt geen mogelijkheid het eTicket te annuleren. Ik heb dus 18,20€ betaald voor een service waarvan NS van te voren al wist dat ze het niet konden leveren.

IK KAN HET AMPER GELOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: eTicket voor een verbinding die niet bestaat
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: June 4, 2011 01:06PM

Kwestie van voorbereiden. Als je de reisplanner op www.ns.nl had geraadpleegd had je dit gezien. Werkzaamheden worden lang tevoren aangekondigd op de website & teletekst & met posters op de stations. Vaak ook in plaatselijke krantjes. Bovendien zorgt NS voor vervangend busvervoer toegangkelijk met je eticket.
Je had daarmee dus tot Amersfoort kunnen reizen, daarna gewoon verder per trein. Reizigers hebben ook een eigen verantwoording om zich bijtijds te informeren, en belangrijke werkzaamheden zijn nu eenmaal vaak in het weekend omdat het dan relatief wat rustiger is in de treinen. Voortaan dus beter opletten!

K.V.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: