lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Trein uitgezet
Gepost door: Dominique (IP Gelogd)
Datum: November 22, 2010 06:25PM

Hallo,

Ik (24 en zga blind) was onderweg in de trein en zat in een coupe met 4 stoelen op een rij. Ik dacht oprecht dat ik dus in de 2de klas zat. Ik werd gecontroleerd en bleek dat ik in de 1ste klas zat.
Ik vertelde tegen de conducteur dat ik het niet had gezien. Hij wees na een, volgens hem, hele grote 1 op de deur (die ik overigens nog steeds niet zag) ik vertelde de man dat ik zeer slechtziend was maar vaak geen stok gebruik omdat ik het toch erg moeilijk heb met mijn ziekte en niet goed kan accepteren dat ik blind word. De conducteur zei letterlijk "je zit te liegen en je kan nu kiezen voor een boete of uitstappen en een nieuw kaartje kopen"

Geschokt als ik was ben ik uitgestap in the middle of freaking nowhere, een nieuw kaartje gekocht en 30minuten in de kou en wind gewacht op de volgende trein.

Ik wil hier een serieuze klacht van maken want ik vind het erg respectloos, beledigend en het heeft me echt gekwetst. Weet iemand waar dit kan??

Groetjes,
Dominique

Re: Trein uitgezet
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: May 8, 2011 03:24PM

Dominique: dit kan je gewoon bij de NS Klantenservice doen.

Ga naar ns.nl en tik 'klacht' in bij zoeken en open het e-mailformulier of bel de klantenservice. smiling smiley

Overigens ben ik zelf (zeer) slechtziend en reis zelf regelmatig met de trein. Een conducteur kan niet automatisch zien of jij de waarheid vertelt of niet. Het zou handig zijn om de volgende keer je (blinden/tast)stok mee te nemen als 'bewijs'.

Re: Trein uitgezet
Gepost door: kale_kees (IP Gelogd)
Datum: May 8, 2011 08:52PM

Je liegt kk klootzak, je kan niet zien maar wel een nieuw kaartje kopen... vieze uitkeringstrekker!

Re: Trein uitgezet
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: May 12, 2011 11:14PM

Zal ik je wat leuks vertellen kale_kees? Op stations heb je ook wel eens een loket of een Wizzl/Kiosk waar je kaartjes kunt kopen. smiling smiley
Maar het is natuurlijk veel makkelijker om even goedkoop te schelden achter een internetpseudoniem dan iets constructiefs te schrijven.

Re: Trein uitgezet
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: May 23, 2011 04:52PM

Walgelijk figuur die kale kees om zulke taal te gebruiken. Wacht maar als je ooit (hoop het niet voor je) een dierbare aan deze vreselijke ziekte verliest. Dan piep je wel anders. Wąt een geestelijke armoede zeg!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: