lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
even iets positiefs!
Gepost door: Marjan (IP Gelogd)
Datum: November 17, 2010 06:21PM

Ik ben dagelijks in de intercity van Steenwijk te vinden, op weg naar mijn werk in Amersfoort.
Wat een heerlijk alternatief voor de auto, waarin ik de zekerheid heb van dagelijks terugkerend fileleed op maar liefst drie plaatsen: de A32, de A28 en om Amersfoort binnen te komen.
Nu komt er een lange trein voorrijden, altijd zitplaats, beetje drukte met de scholieren tussen Meppel en Zwolle, maar geen probleem.... gewoon op een aangename manier naar Amersfoort. In de afgelopen maanden een paar keer vertraging en 1x een kapotte trein. Nouja, kan gebeuren.
Geef mij maar de trein, lekker slapen ... in plaats van dat gedoe op de snelweg in mijn auto.

De enige suggestie die ik aan NS wil doen; maak in de aankondiging van in welke trein je zit, ook's melding van het verschijnsel "stilte-coupé". Vaak weten mensen niet eens dat ze er zitten. Tsja, en de scholieren die er lak aan hebben, ach... helaas schijnt dat erbij te horen.

Re: even iets positiefs!
Gepost door: Buffel (IP Gelogd)
Datum: August 25, 2011 08:49AM

Ongelooflijk! De trein reed op tijd!!!

treinkaart
Gepost door: Paula Leenen (IP Gelogd)
Datum: October 13, 2011 12:03PM

Afgelopen dinsdag ben ik met mijn vrijkaartje naar Maastricht gegaan om een internationale kaartje te halen voor een retour naar Denemarken.
Op het station werd ik op mijn manier niet goed behandeld,had weinig tijd,was maar 1 kassa open.
had het intenet aan maar volgens die Mr. waren er weinig mogelijk heden.
Ik zelf had gezien op internet,dat er ook een trein ging savonds vertrok.
Maar de man aan de kassa zij pertinent dat er geen trein ging savonds.
Daarbij komt nog dat het treinkaartje van hem 176.00 € kost en op internet de avond 123.00€.
het verschil van 53.00€.
Koste mij mijn vrijkaartje van de trein voor moppes.
Ik heb toch mijn kaartje via internet gekocht voor svonds.
Dit wilde ik toch even kwijt.Jammer dat de man aan het loket geen gelijk had voor hem,maar voor mij wel een stuk goedkoper,maar mijn treinkaartje voor niks gebruikt heb.

Groetjes Paula Leenen-Strietman
Groenstraat 20
6067 AZ Linne
0475-464081

Re: even iets positiefs!
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: October 19, 2011 08:41PM

Binnenkort is dat internationale loket in Maastricht toch gesloten!

Kun je nergens meer terecht behalve op internet.

Maar ja, dat willen we toch met z'n allen?

Krijn Vermeer.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: