lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
openbaar vervoer word ik niet meer vrolijk van
Gepost door: philipp (IP Gelogd)
Datum: November 9, 2010 06:24PM

hallo,

ik heb totaal geen idee of iemand dit gaat lezen die hier ook daadwerkelijk iets mee gaat doen.
toch wil ik graag even kwijt dat ik de laatste paar maanden totaal niet meer vrolijk word van het openbaar vervoer.

er heeft laatst in de krant gestaan dat de verbindingen bij arnhem en nijmegen nog slechter zijn als in grote steden zoals parijs.
dit vind ik eigenlijk wel schandalig voor zo een klein land als wij hebben.
ook hebben wij financiel ook alles wel weer op een rijtje staan, dus dat kun je ook niet de schuld geven.

waar ik me vooral aan stoor is:
- iedere dag weet ik bijna zeker dat er vertraging is, en is er ook daadwerkelijk vertraging.
- mensen van de NS snappen volgens mij ook niet helemaal dat we er niet echt vrolijk van worden, als we boven op elkaar moeten gaan zitten, omdat er niet een paar extra wagons achter aan worden gezet ( wat mij zelf persoonlijk de kleinste moeite lijkt )
als je dan in de 1ste klas gaat zitten, verwachten ze ook nog eens dat we een boete gaan schrijven, terwijl er helemaal niemand zit, en deze ruimte alleen in word genomen voor NIETS...
- ook die mooie ov chipkaart waar het openbaar vervoer zo trots op is, is een grote pijnhoop. 9 van de 10 keer doet hij het helemaal niet, en dan doet die het de volgende dag wel opeens weer.

al met al, ik zou het allemaal totaal anders aanpakken maar helaas zit ik nu dit bericht te typen.
ik hoop dat er echt iets mee gedaan word, want ik kan mezelf niet voorstellen dat de NS ( jullie ) zelf niet zien dat dit alemaal niet opschiet. en het lijkt mij ook leuk als de mensen voor wie jullie aan het werk zijn ( ons dus ) het ook naar de zin hebben, en met plesier in de trein stappen.

ik hoop graag verandering te zien,

met vriendelijk groeten,
philipp uit nijmegen

Re: openbaar vervoer word ik niet meer vrolijk van
Gepost door: Lars van Dooren (IP Gelogd)
Datum: November 11, 2010 07:41AM

ik krijg net te horen dat er maar weer eens een sein wissel storing is op mijn traject van bergen op zoom naar breda. heerlijk toch maar weer, met de ns weet je zeker dat je de dag slecht begint.
ik heb de afgelopen 1,5 maand zeker al meer dan de helft van de dagen vertraging of iets dergelijks gehad. ze hebben dan welliswaar aan het spoor gewerkt voor het komende herfst en winter seizoen, maar ze prutsen langs alle kanten. bovendien hoorde ik gister op het nieuws dat een ns vertegenwoordiger gewoon zei: ja het is niet anders en mensen moeten er maar mee leren leven......

wat een prutsbedrijf, schandalig en prijs/kwaliteit is het gewoon diep triest.

Re: openbaar vervoer word ik niet meer vrolijk van
Gepost door: patrick (IP Gelogd)
Datum: November 11, 2010 05:59PM

even 1 ding
een sein en wisselstoring kan ns niks aan doen, dat licht aan prorail dat is het prutsbedrijf wat over het infrabeheer gaat en daar verantwoordelijk is.
we klagen met zijn alle wel tegen ns maar we moeten prorail eens gaan belagen met onze beklachten komt het wel op de goeie plek meteen.
nu doet prorail er weinig aan omdat ze toch weinig klachten binnenkrijgen

Re: openbaar vervoer word ik niet meer vrolijk van
Gepost door: philipp (IP Gelogd)
Datum: November 13, 2010 03:55PM

Ik vind het zelf persoonlijk wel makkelijk om andere de schuld te geven, uitijndelijk zijn jullie allemaal van het openbaar vervoer, en moeten jullie smaen werken en samen zorgen dat het beter word.. We leven in 201/ dus communieceren is niet zo moeiijk, en als. Je mij dan ook ff die link van prorail stuurd, mail ik hun wel even,

Alvast bedankt



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: