lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
trein weg
Gepost door: Marianne Trouw (IP Gelogd)
Datum: November 8, 2010 07:53PM

Als je op 8/11 's morgens van Breda naar Groningen wilt reizen met zo weinig mogelijk overstappen, dan kan dat niet vanwege een seinstoring tussen Breda en Tilburg. Daardoor omreizen en maar liefst 3 keer overstappen en met je zware koffer van perron naar perron zeulen over de trappen.
s'Avonds op de terugreis gelukkig alleen overstap in Zwolle. De trein vertrekt precies op tijd om 18:06 uur in Groningen, maar komt met 5 minuten vertraging aan in Zwolle. Rennen met je nog steeds zware koffer naar een ander perron en wat dacht u? De trein naar Breda van 19:18 uur staat nog op het perron maar met gesloten deuren en rijdt voor onze neus weg!!!! Kon die nu niet 1 minuutje wachten, of is dat te moeilijk voor de mensen van Pro-rail? Of was de conducteur chagrijnig? Belachelijk, nu dus weer naar een ander perron met koffer en wachten op de trein van 18:46. Dit was eens maar nooit meer. Met de auto doe je er 2 uur en 45 minuten over en met de trein maar liefst 3 uur en 44 minuten, tenminste als deze niet voor je neus weg rijdt, nu duurde deze reis 4 uur en 15 minuten. Toch maar weer de auto pakken, de volgende keer en als je met zijn tweeën reist is dat nog een heel stuk goedkoper ook.
U zult deze klacht hoogstwaarschijnlijk met een meewarige glimlach terzijde leggen, maar ik heb nu een hekel aan het reizen met de trein gekregen en het zal lang duren voordat ik weer in stap. Ik zie de tijd dat we te oud zijn om nog met de auto te reizen met vrees tegemoet.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: