lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Volle trein en vertraging
Gepost door: W.C.van Kempen (IP Gelogd)
Datum: October 25, 2010 06:24PM

25 oktober 2010 per Intercity van 9.47 uur van Roosendaal naar Rotterdam CS gereden. Herfsttoerkaart !e klasse. In Roosendaal waren in de !e klasse geen zitplaatsen meer vrij omdat het treinstel door logistieke problemen niet voldoende zitplaatscapaciteit had. Door de machinist of conducteur is hiervoor wel excuses aangeboden maar niettegenstaande dat is het voor mensen van boven de 70 jaar niet prettig om drie kwartier te moeten staan in een overvolle trein.
Op onze terugreis vanuit Rotterdam met de vertraagde Intercity van 15.33 uur naar Vlissingen werden we geconfronteerd met het feit dat deze trein,zonder verdere verklaring, in Dordrecht uit dienst werd genomen en werden we verzocht verder te gaan met de internationale trein naar Brussel-Zuid, die er vlak achter aan kwam. Ook deze trein was dusdanig vol dat we weer konden blijven staan. Op deze manier doet de NS niet aan klantenbinding en is het ook voor ouderen ondaks kortingen, niet aantrekkelijk om met de trein te reizen.

Re: Volle trein en vertraging
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: October 25, 2010 10:32PM

Dat het zo gelopen is, is inderdaad geen reklame voor NS! Er waren deze dag veel problemen op het spoor, bovendien was het om een of andere reden giga-druk. Gelukkig verloopt niet elke dag zo. Maar wat ik nog veel beschamender vind is het feit dat er tegenwoordig niemand meer zo net en bereid is om zijn/haar zitplaats af te staan aan een duidelijk ouder echtpaar van 70 jaar, en ze glashard laten staan!! Wąt een mentaliteit. Daar kun je aan zien dat dit land zinkende is en vol materialistische egoļsten. We moeten ons als maatschappij de ogen uit de kop schamen voor hetgeen hier vandaag gepasseerd is!!!!!!
Als ik in die trein had gezeten kreeg u zeker mijn zitplaats, en had ik anderen aangespoord hetzelfde te doen. Ik heb nog wel respect voor de dierbare ouderen onder ons, en ooit hoop je daar zelf ook bij te horen. Ik bied u namens deze z.g. landgenoten mijn oprechte excuses aan en hoop dat u de volgende keer een positiever ervaring zult hebben. Laat u hierdoor in ieder geval niet ontmoedigen om weer eens een leuk tripje te plannen!!!!!!!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: