lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
antiek zwolle -amersfoort
Gepost door: BAZUIN96 (IP Gelogd)
Datum: October 20, 2010 04:54PM

Sinds een week of drie rijden er 's morgens om 6.45 van Harderwijk naar Utrecht een antieke hondekop
3 treinstellen lang. Normaal een dubbeldekker van 2 treinstellen lang. In in zo'n oude hondekop zit je beter, meer beenruimte. Maar het lukt niet om deze oude trage dingen op tijd te laten rijden. Elke morgen 6 tot 10 minuten te laat. Met als gevolg dat ik te laat op mijn werk kom. Trouwens 's avonds om 18.20 terug naar Harderwijk met de dubbeldekker levert ook in de meeste gevallen een vertraging van 5 tot 10 minuten op. De NS laat 93 % van de treinen op tijd rijden? Voor mij niet de laatse weken is het nog geen 20 % wat op tijd rijdt!!

Re: antiek zwolle -amersfoort
Gepost door: johan (IP Gelogd)
Datum: October 21, 2010 06:47PM

Hallo,

Sinds drie weken laat ns sandite treinen rijden op dit traject. De trein waar u inzit is hier een van. Dit zijn treinen die gel op de rails 'spuiten' zodat alle treinen die daarna komen, geen last hebben van gladde sporen. Heel vervelend voor u, maar wel goed voor de alle andere reizigers die gebruik maken van dat traject. De sandite installatie is op éen dubbeldekker, drie keer mat 64 en twee keer icm aangebracht. U zit dus in de mat 64 versie.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: