lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
NS test de "Winterdienst regeling".
Gepost door: Piet de Boer (IP Gelogd)
Datum: October 10, 2010 03:50PM

Vandaag 10/10 heeft de NS uitgekozen om de nood dienstregeling voor extreem weer in de winter de testen.
Ik vraag mij af welke halve zool bij NS dit bedacht heeft. Een live test op 100.000 of meer reizigers, die allemaal lekker een uurtje of meer van hun tijd wordt afgepakt om eens lekker te gaan testen. Sorry mensen, tranen van woede en onmacht springen mij in de ogen als ik hier aan denk. Geen grap.

Re: NS test de "Winterdienst regeling".
Gepost door: A.J.v.d.Grient (IP Gelogd)
Datum: October 10, 2010 05:52PM

Zojuist onze zoon in Meppel naar de trein richting Zwolle gebracht. Deze trein kwam conform de aangepaste dienst regeling uit Groningen.Op het moment, dat de trein stil stond, vertrok aan de andere kant van het perron een trein naar Leeuwarden tot grote teleurstelling van een oudere dame , die van Hoogeveen naar Leeuwarden moest , en nu een uur moest wachten. Als dat van de winter zo gaat, is het weinig goeds belovend !
A.J..v.d.Grient.

Re: NS test de "Winterdienst regeling".
Gepost door: Nicky (IP Gelogd)
Datum: October 10, 2010 07:37PM


Vandaag testen winterregeling.. 2,5 uur langer dan de normale reistijd. (totaal ruim 5 uur onderweg geweest)

Ik kijk al uit naar het testen van de zomerregeling: 2,5 uur MINDER lang dan normaal...


Ow, en collega had gevulde koek gekregen en niet eens vertraging en ikke niet. En da's niet eerlijk!! (ah la Calimero tongue sticking out smiley )



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: