lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
3,50 toeslag voor grenskaartje
Gepost door: student (IP Gelogd)
Datum: September 28, 2010 04:33PM

Ik ben een student uit roosendaal die in Antwerpen studeert.
omdat ik dicht bij de grens woon heb ik een ov-vergoeding ipv een ov-studentenkaart en koop ik altijd een een grenskaartje Rsd - Rsd gr en omgekeerd.
Deze kaartjes kun je echter alleen bij de balie kopen (€2,20 en €1.40 met jongerenkorting). Ik heb deze tot voor kort altijd probleemloos bij de balie kunnen halen. Sindskort wordt er echter een toeslag gerekend van €3,50.

NU, ik kan deze toeslag wel begrijpen bij producten die je uit de automaat kunt halen. Maar dit is geen kwestie van extra service, maar noodzaak!!!
ik vind het dan ook belachelijk dat ik nu opeens meer voor de toeslag moet betalen dan voor t kaartje zelf. ik vind het hele aspect toeslag voor zo'n product gewoon ronduit onacceptabel!!!

Re: 3,50 toeslag voor grenskaartje
Gepost door: Harrie (IP Gelogd)
Datum: October 5, 2010 03:14PM

Wie gaat er dan ook in het buitenland studeren.

Re: 3,50 toeslag voor grenskaartje
Gepost door: student (IP Gelogd)
Datum: October 14, 2010 10:43PM

Het is a. dichterbij dan elke andere universiteit in Nederland
en b. Nederland kent een leuk lotingsysteem dat sommige studenten uitsluit van deelname aan bepaalde studies.

Re: 3,50 toeslag voor grenskaartje
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: October 15, 2010 01:44PM

En daarnaast schijnt het onderwijssysteem in Belgie veel beter te zijn dan in Nederland. smiling smiley

Maar student, heb je het aangekaart bij de medewerkers van de balie en de klantenservice?

Re: 3,50 toeslag voor grenskaartje
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: October 17, 2010 07:39PM