lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Voordeelurenabbonnement niet ontvangen!
Gepost door: Lisa (IP Gelogd)
Datum: August 2, 2010 09:46AM

Het moet niet gekker worden. Mijn voordeelurenabbonnement niet ontvangen...
dus al extra kosten gemaakt... die paar keer dat ik reis gewoon de volle mep betaald. Maar goed, ik heb het druk en hoef dus voorlopig niet te reizen. Dus ik denk nu in de vakantie, goh ik ga maar eens informeren waar hij blijft.

Ten eerste: kun je alleen bellen naar de ns...voor 0.10 cent per minuut. Wie weet hoe lang dat duurt!!! Dus zij maken een fout en ik moet betalen..dat is de omgekeerde wereld.

Ten tweede: omdat ik al over de 4 wekentermijn zit, zou ik 11 euro voor een duplicaat moeten betalen.

Mijn opbrengsten: 55 euro heb ik nog niet aan korting ontvangen, heb een ov-chipkaart moeten kopen voor Ada'm, moet betalen voor de kosten van de telefoon en 11 euro voor een duplicaat.

Deze organisatie is krankzinnig. Maar ik had het kunnen weten, als ze al moeite hebben met hun kernactiviteiten: treinen op tijd laten rijden, dan zeker met de administratie.

Zij hebben mij die kaart niet toegezonden en IK moet daarvoor boeten. En dat je daar dan niet eens een mail over kan sturen. Belachelijk!

Re: Voordeelurenabbonnement niet ontvangen!
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: August 2, 2010 10:24AM

Niet zo mopperen dame!
Probeer deze eens: 030 295 0888
Of deze: [www.ns.nl]

Het leven gaat niet altijd over rozen, je zult nog wel voor grotere problemen komen te staan!
Hoop je hiermee geholpen te hebben!

Gr. Krijn

Re: Voordeelurenabbonnement niet ontvangen!
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:12PM

Oooooooooooh Lisa, wat erg! Gaat het al wat beter met je?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: