lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
kaartverkoop stuk
Gepost door: helene (IP Gelogd)
Datum: July 28, 2010 09:27AM

ik met me dochter naar de efteling op 27 juli
aangekomen op amsterdam centraal14 min voor dat de trein gaat nog even een kaartje kopen de kaartmachine stuk wij naar de condecteur die stond bij de trein waar we mee moesten de trein richting heerlen naar den bosch centraal we hadden nog 3 ninuten
ik vertel het verhaal en vraag aan de condecteur of ik in deze uitzondeijke situatie 2 kaartje mag kopen in de trein,.
nou nee dat kost uw 35 euro in de trein (als boete),gaat uw maar terug naar de klantensurvise aan het begin en daar kunt uw een kaartje kopen(.en daar stond een hele lange rij)
ik zeg dan mis ik onnodig de trein.
DE CONDECTEUR ZEGT DAT IS DAN ZO IK GA GEWOON OM 808 UUR WEG.
DAAR STA JE DAN.
SORRY MAAR KLANTVRIENDELIJKHEID IS VER TER ZOEKEN

Re: kaartverkoop stuk
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: July 28, 2010 03:22PM

Simpele zielen krijgen nu eenmaal simpele antwoorden! Op Amsterdam Centraal staan wel 85 kaartautomaten en zijn zo'n beetje 20 loketten. Je maakt mij niet wijs dat er niet èèn beschikbaar was! Reizigers hebben ook nog iets als een eigen verantwoording, dan ga je maar een kwartiertje later! Bovendien kan die conducreur niets aan die 35,- regeling doen. Dat heeft de regering zo ingesteld, dat heb je te danken aan landgenoten die continu misbruik (zwartrijden) maakten van de trein in het verleden!

Re: kaartverkoop stuk
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:14PM

Nee, wachten op een stel druiloren die geen kaartje hebben... Dat is klantonvriendelijkheid voor die 600 anderen in de trein die wel op tijd waren.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: