lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
afval
Gepost door: afval in de trein (IP Gelogd)
Datum: March 23, 2010 02:22PM

Ik vind het belachelijk dat de reiziger de dupe is van de staking van de schoonmakers.
Ik betaal elke dag een duur kaartje om met de trein te reizen, en ik zit gewoon tussen
het afval! Ik vind dat de reiziger hier niet de dupe van mag worden, de NS moet of dit
probleem met de schoonmakers snel oplossen of de reiziger tegemoet komen doormiddel
van gratis / met korting reizen!

Re: afval
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: March 26, 2010 08:37PM

WIE veroorzaakt die troep dan? NS of de reiziger?

Re: afval
Gepost door: patrick (IP Gelogd)
Datum: March 27, 2010 01:30PM

als veel mensen zijn afval zo in de trein laten liggen, dan wil ik niet weten hoe het bij hun thuis eruit ziet.
de mensen die zijn afval zo laten rondslingeren zijn echte smeerlappen

Re: afval& mens
Gepost door: Lisa (IP Gelogd)
Datum: April 18, 2010 10:03PM

Ik reis nu 7 weken heen en weer naar Haarlem.
En wat is het een Chaos in de trein!
Voordat ik een beetje fatsoenlijk kan gaan zitten op een smerig bankje met opgedroogde koffie, moet ik eerst blikjes cola, plastic flesjes, papier en een lading kranten opzij schuiven, ja daar komt dan ook weer een ophoping, maar goed niks aan te doen want de prullenbakken zijn helemaal vol gepropt.

verder hoop ik dat er meer gecontroleerd word, niet op de kaartjes, maar de de mensen zelf.
Afgelopen week zat er een man in de coupe zichzelf te bevredigen, en ik maar zoeken naar een werknemer, nergens te bekennen.

Mag toch hopen dat er snel een oplossing komt! anders staat de metro/spits krant alleen maar met klachten over de ns. Terwijl het altijd zo goed was.





Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: