lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Loketiste in Den Haag
Gepost door: Robbedoes (IP Gelogd)
Datum: February 12, 2010 12:55PM

Nog een prettige dag verder

Nadat mijn voordeelurenkaart is automatisch verlengd volgen twee brieven van de NS. Excuses voor het ongemak en of ik naar een kaartautomaat of loket op een station wil gaan om het abonnement op de Ov-kaart te laden. Op Station Hollands Spoor drie kaartautomaten geprobeerd, maar die reageren op alles maar niet op de Ov-kaart. Naar het loket dus maar. De eerste lokettist krijgt na mijn vraag precies dezelfde blik in zijn ogen als mijn kat wanneer die op zijn bak zit. Hij stuurt mij naar zijn collega. Die weet het ook niet. Op mijn vraag of ze de Ov-kaart misschien even tegen de scanner wil houden reageert ze geïrriteerd. Uiteindelijk doet ze het toch en op het scherm verschijnt de mededeling "abonnement geladen". Als ik - ook geïrriteerd - wegloop roept ze me na: prettige dag verder.

Waar haalt de NS ze in vredesnaam vandaan en hoe slagen ze er in om ze zo stom te houden?

Re: Loketiste in Den Haag
Gepost door: robert (IP Gelogd)
Datum: February 13, 2010 08:51AM

beste robbedoes,

jij bent zelf ook niet respectvol.
verbeter de wereld en begin bij jezelf
als jij andere mensen voor stom uitmaakt hoe slim ben je zelf dan?

Re: Loketiste in Den Haag
Gepost door: ton de smit (IP Gelogd)
Datum: May 16, 2010 03:24PM

ik weet waarover je praat diverse malen met mijn kleindochter een kaartje gekocht ze hebben meer interesse voor collega,s achter hun dan voor hun dus de klant.
dit is al 3x gebeurd dus ze zijn ongeintereseerd.vervangen die hap met personeel dat beleefd is dus eerst naar de klant luisteren en dan pas ouwehoeren............



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: