lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
En wat nu ?
Gepost door: Marko (IP Gelogd)
Datum: February 10, 2010 01:55AM

Goedendag,

Ik heb een boete gekregen omdat ik 1x mijn VOordeeluren kaart vergeten bent. Ik kon aantonen dat ik alle andere kaartjes van eerdere dagen en weken aantonen maar ze waren onverbiddelijk maar later dacht ik dat diegene zei Dat het kwijt werd gescholden! Ik dacht , Pffff.. gelukkig! Alles is opgelost!

Ik krijg ook niks via de post gestuurd of wat dan ook! Tot dat ik vandaag een brief van Interum Justitia krijgt dat ik nu ff86 euro en 30 cent mag betalen! Doen ze nu zomaar een verhoging van 27 euro ? Wat ? Ik heb echt niks ontvangen via de post! Ik heb 2 gewapende overvallen binnen 1 maand meegemaakt en me ouders en me broer houden ook in de gaten de post maar zij zeggen ook dat ze nooit wat gehoord hebben van de NS of Intrum Justitia! Daar komt nog bij dat ik ook alles genoteerd hebt. Mensen die geen boete ofzo hoeven te betalen, schandalig!

Zat. 21 november trein van 07.15 uur Donkere vrouw had geen kaartje, zegt dat het ticketmachine het niet doet! Paar stations verder , Heeftg iemand geen kaartje en gaat ook geen kaartje kopen uit de automaat! Hoeft ook geen kaartje van haar te kopen!

Ik werk nooit s'ochtends vroeg! Dus ik reisde voor 09 uur en had kaartje gekocht met korting en dat mocht dus niet! Ik legde het uit aan die man maar die geloofde me niet!! Ik zei, Prima als u mij een boete wilt geven moet u ook nu die mensen die in de 1e klas zitten die er niet horen, ook een boete geven! Toen zei die, Waar bemoeid u zich mee ? Ik ben nu met u bezig! U bepaalt niet hoe ik me werk moet doen!

Ik zei, gelijke monnikken, gelijke kappen! Anderen mensen keken naar ons en hoorden alles!

Pffffffffffffffff, klote NS! Ik heb zelfs te laat me Voordeeluren kaart gehad, gaven ze toe bij de NS Klantenservice maar die week moest ik wel om 08 uur beginnen, had nieuwe werktijden!

Dus moet extra betalen terwijl het niet mijn schuld was en toen was ik het niet natuurlijk vergeten! Ik deed het netjes.. ik weiger om die boete te betalen.. NS geeft dat maar door aan INtrum Justitia!

Dot jaar wel duurder maken de kaartjes en waarom en waarvoor ?

Het is schandalig zeg,

gr. Marko









Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: