lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Onbeschoft personeel op trein Tiel-Utrecht
Gepost door: Diepeveen, M.G. (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2010 03:20PM

Op woensdag 20-01-10, omstreeks 06.45 uur, was ik op het treinstation in Tiel. Ik pin dan altijd de kaartjes voor de rest van de week. Ook vandaag stond ik bij 1 van de 4 pinautomaten om kaartjes te pinnen. Dit lukte echter niet omdat mijn pin niet meer werkte. Ik heb toen naar de andere kaartjesmachine's gekeken maar ik kon alleen met een pin kaartjes bestellen. Ik ben toen naar de trein gelopen en zag bij het begin van de trein een machinist/conducteur staan. Toen ik bij hen aankwam sprak ik de man aan en vertelde hem mijn probleem. Tevens vertelde ik hem dat ik genoeg cash geld bij me had en een kaartje wilde kopen. Toen begon de ellende. Dat kost je dan 35 euro!! antwoordde de man onverschrokken. En daarnaast nog 5 euro administratiekosten vervolgde hij. Ik zei nog pardon die machine van jullie accepteert mijn pincode niet en ik wil gewoon een kaartje van 12.50 euro kopen. Dat is een retourtje Tiel-Utrecht. IK ben aan handen gebonden vervolgde hij dat kost je dan 35 euro extra als boete!! en ddan nog administratiekosten..............Ik ben maar gauw omgedraaid en weggelopen want ik kan mij levendig voorstellen dat er mensen zijn die boos worden en geweld gaan gebuiken tegen deze klootzak met zijn ongekamde haren. In de opening van de trein stond ook nog een andere conducteur die niets zei maar wel alles gehoord heeft.
Ik heb dus mijn trein gemist en achteraf bleek dat ik in het winkeltje een kaartje kon komen, welliswaar 50 eurocent duurder maar ik heb mijn kaartje kunnen kopen.
DAT HAD DIE LUL VAN EEN CONDUCTEUR DIRECT MOETEN VERTELLEN.

Re: Onbeschoft personeel op trein Tiel-Utrecht
Gepost door: jacco (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2010 10:43PM

had dan eerst naar de winkel gelopen had jezelf een wandeling bespaard.

Re: Onbeschoft personeel op trein Tiel-Utrecht
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2010 01:23AM

ten eerste: scheldwoorden gebruiken is nergens voor nodig.

En zoals de vorige poster aangaf: je had naar het winkeltje kunnen lopen en het daar proberen. Je komt immers vaker op station Tiel dan de conducteur zelf, nietwaar?

Daarnaast zou het niet functioneren van de pinpas kunnen liggen aan de kou. Ik heb het ook een paar keer gehad: als je 'm bij koud weer in je broekzak stopt, dan hapert hij (dit is niet als geintje bedoeld). Warm hem eerst even met je handen op of wrijf hem langs je jas. smiling smiley

Re: Onbeschoft personeel op trein Tiel-Utrecht
Gepost door: bert (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2010 02:36PM

de conducteur kan niet anders dan die 35 euro boven op de treintarief te doen.
dat boetebeleid is jaren geleden ingevoerd door de overheid en hebben alle vervoerders zich aan te houden.
een conducteur kan toch nooit van alle stations in nederland precies weten waar een loket zit of een winkeltje wat ook tickets verkoopt.
en om iemand voor lul uit te schelden is een respectloos iets.
zo zie je dat een groep mensen alleen maar kunnen schelden op een ander.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: