lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
NS heeft WEL klachten-email
Gepost door: niemeijer (IP Gelogd)
Datum: January 7, 2010 01:00PM

[www.ns.nl]

Er blijkt nog steeds wel zo'n klachtenmailbox te bestaan, maar die is alleen met enig geduld via de normale NS-site te benaderen. Op de plaats waar je het zou verwachten krijg je een foutmelding. Via Google: 'NS klacht' kun je op bovenstaand adres wel klachten uiten. Dit zal wel betekenen dat deze weg binnenkort ook wordt afgesloten, maar mij lukte het in elk geval nog.

Maar op de normale website bij Vraag en Antwoord onder Mijn NS is ook een mogelijkheid: Ga naar vraag en antwoord en klik aan dat je met dit antwoord niet geholpen bent. Dan gaat er een scherm open waarop je je klachten, opmerkingen enz. kwijt kunt. Het pad luidt dan:

[www.ns.nl]



Succes en laat ze het vooral weten!

Re: NS heeft WEL klachten-email
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2010 01:48AM

Om een klacht/suggestie/opmerking in te dienen, ga ik gewoon naar www.ns.nl en tik dan bij de zoekfunctie 'klacht' in. Daarna moet je volgensmij bij de resultaten ergens iets selecteren en dan kan je gewoon een opmerking via een formulier indienen. Bellen naar de klantenservice kan uiteraard ook. winking smiley

Helaas krijg ik nooit echt de indruk, hoe lief de mensen van de klantenservice ook zijn (en ik neem dan aan dat ze de klacht doorsturen naar de desbetreffende afdeling) dat er ook wat mee wordt gedaan, ook als heb je je klacht voorzien met een constructieve suggestie... sad smiley

veekeerde treinkaart kenmek y314041
Gepost door: mojtaba (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2010 06:59PM

geacht mijn heer - mevrouw 15 maart 2010


ik vraag uw aandacht voor het volgende op 4 maart 2010 heb ik een boete gekregen in de trein vanwege aantonen van de veerkeerde treinkaartje de goei treinkaartje had ik wel gekocht ik stuur u het email en ook ik stuur beriecht met kopie van goei en faut kaartje

met vriendejlike meneer mojtaba kuddusi

Re: NS heeft WEL klachten-email
Gepost door: Harrie (IP Gelogd)
Datum: March 17, 2010 06:54PM

Nou meneer Kuddusi, behalve een fout kaartje klopt er ook heel weinig van de Nederlandse spelling. Ik geloof er geen bal van dat u een goet... eh goed kaartje had.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: