lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Dagkaart uit automaat zonder datum
Gepost door: J.Meesters (IP Gelogd)
Datum: December 10, 2009 07:37PM

Zoals gewoonlijk haalde ik een dag voor mijn reis een dagkaart uit de automaat.
Gewoontegetrouw al de blauwe keuzetoetsen ingetoetst en betaald. Komt er een dagkaart met een datum uit de automaat. Daar sta je dan op een onbemand station met een kaartje à € 26,40, dat je niet nodig hebt.
Wat doe je? Je koopt een retourtje en reist naar een bemand station, waar je binnen het uur bent. Aan het loket wordt gezegd, dat ze je niet kunnen helpen omruilen, want dat kan alleen binnen de 30 min. Hoe kom je onvoorbereid binnen 30 min van een onbemand plattelandsstation naar een bemand station in de stad?
Na enige discussie blijkt, dat NS sinds 1 dec. jl. bij de aankoop van een dagkaart de keuzetoets met datum/ zonder datum heeft laten vervallen. Vraag: waarom heeft NS hier geen bekendheid aan gegeven? Uiteindelijk hebben de stationsbeambten in de stad na een telefoontje met hun chef alsnog mijn gedateerde dagkaart mogen omruilen voor een ongedateerde.
Maar NS wees duidelijk voor de klant als er wijzigingen worden doorgevoerd, dan hoeven we geen kosten te maken voor de reis naar de stad en de € 0,50 bedieningskosten aan het loket.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: