lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Schijten in de trein
Gepost door: Schijterd (IP Gelogd)
Datum: November 18, 2009 11:03PM

Vanmiddag met de trein in Utrecht geweest en op een gegeven moment moest ik erg nodig naar de wc om daar een poepie te doen alleen wat bleek, het ene toilet was gesloten, ander helemaal beplast. Lekker is dat als je in de trein zit en je moet nodig, heb ik toch 5 minuten gedaan om die bende enigszins schoon te krijgen.
Ze mogen weleens wat meer toezicht houden op die toiletten, en van schoonmaken hebben ze ook niet gehoord. Doorgaans ga ik wel vaker met de trein en ben het wel gewend maar ik kan natuurlijk niet altijd alles binnenhouden tot plaats van bestemming.

Re: Schijten in de trein
Gepost door: harrie (IP Gelogd)
Datum: November 20, 2009 11:42AM

Ik hoef geen toezicht als ik op de WC zit hoor!

Gepost door: harrie (IP Gelogd)
Datum: December 6, 2009 11:44AM

wat dacht je van je mede reizigers die over de rand heen pissen en hun zooi niet willen opruimen die zalles zo op de grond gooien.
wat wil je dan dat er een poets persoon voor de deur gaat zitten en die na elke wc beurt van iemand de wc gaat schoonmaken?
mensen die op de wc gaat moeten eens leren richten of als je daar moeite mee hebt gaan zitten zodat iedereen op een droge fatsoenlijke wc kan gaan, en mensen moeten ook gewoon hun papier weggooien thuis pis je de wc ook toch niet onder.
hoop dat mensen wat fatsoenlijker worden zodat iedereen op een schone wc kan,
de wc in de trein wordt echt wel schoongemaakt hoor maar ja er wordt ook veel gebruik van gemaakt.

Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: December 6, 2009 01:40PM

Volgens de website van de NS (als je in dat dynamische menu op "Schoon' klikt) wordt iedere WC in de trein minimaal 2 keer per dag schoongemaakt.
Daarnaast wordt iedere trein die minimaal 10 minuten moet wachten bij een keerstation schoongemaakt. Daar kunnen ze toch op zich ook wel de wc meenemen?

Zelf maak ik nooit gebruik van de wc in de trein. Ik ga liever gewoon naar een wc op een van de grote stations. Je betaalt er misschien wel wat voor, maar wat is nu 50 cent (of hoeveel het dan ook is) voor een fatsoenlijk schoongemaakte wc? smiling smiley

Gepost door: DeVp (IP Gelogd)
Datum: December 10, 2009 10:06PM

Ligt eraan of de trein schoon is, als de trein niet schoon is is dat 50 cent actie van je beter.

Gepost door: Jonny van der Hoeven (IP Gelogd)
Datum: December 27, 2009 11:45AM

Tiss nou eenmaal voor noodgevallen.

Als je perse in de trein wilt schijten, weet dan ook dat er soms mensen naast het spoor wonen of lopen.Welke heerlijk conforonteerd worden met een drol die met 100 km/u door de lucht vliegt.

En maar zeiken dat de binnenkant smerig is.

Waar denk dat je shit heen gaat?

Gepost door: doeterniettoe (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2010 03:55PM

Als je besluit te poepen in de trein, probeer het dan zo te timen dat je het precies laat vallen op stations of spoor overgangen. Legaal wildpoepen en plassen .

Vandaag had ik toch een mooie op station Den Haag NOI.

Meer mensen die dit graag doen

Gepost door: drollen psychopaat (IP Gelogd)
Datum: April 25, 2010 04:24PM

kap allemaal, ik schijt gewoon de boel onder!

Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: