lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Officieel forum NS
Gepost door: Klant&Calamiteit (IP Gelogd)
Datum: February 4, 2009 09:48AM

De Nederlandse Spoorwegen hebben sinds januari een officieel forum voor de reiziger.

nsforum en forumns

Wellicht kunt u er wat mee.

Met vriendelijke groet,

Klant&Calamiteit
Nederlandse Spoorwegen

Re: Officieel forum NS
Gepost door: kbrouwer (IP Gelogd)
Datum: March 29, 2009 08:17PM

Het linkje heeft meneer maar even weggelaten, anders komen er wel heel veel klachten binnen. Krijgen ze een slechte naam van :-P

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: May 15, 2009 09:44PM

NS bereikt veel irritatie bij hun klanten.
Als NS een kortingskaart uitgeeft waarop vermeld staat geldig tot 2011 en het nog presteert op boetes uit tedelen en er zelfs mee weg te komen. Dit is toch juridisch aan te vechten
Tevens het versturen van van een rekeningen zijn bespottelijk te noemen. Dreigen met binnen 10 dagen te betalen met een toeslagvorm van € 10,- daarna een boete van € 25,- . Zelfs bij een bekeuring van de politie krijg je toch meer dagen circa 2 maanden de tijd om te betalen zonder er een verhoging op de stoep staat. Telefonisch zijn deze ´hulp´lijn medewerkers alles behalve vriendelijk en geduldig. Je betaalt echter vele euro centen omdat je lang in de wacht staat. Belachelijk.
Wie heeft deze 'rechten' aan dee NS toegekend ??? NS krijgt hiermee wel heel veel rechten en priveleges ten opzichte van de rest van Nederland. Wie denken zij wie ze zijn!!
Stelletje Hypocrieten.



Re: Officieel forum NS
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: May 16, 2009 09:17AM

Ga eens NEDERLANDS leren schrijven!

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Jorrick (IP Gelogd)
Datum: July 12, 2009 04:57PM

Het officiele forum is

[www.nsforum.nl]


Re: Officieel forum NS
Gepost door: klein (IP Gelogd)
Datum: November 28, 2010 11:42PM

Wat is de NS toch een slechte vervoerder. Ben op het moment voor 3 maanden in Madrid en reis hier regelmatig met de trein. Nederland kan hier een groot voorbeeld aan nemen. De treinen en de dienstregeling zijn zo goed geregeld! er zijn drie verschillende soorten treinen. De cercanias, media distancia en larga distancia. Voor de cercanias kan je een kaartje kopen en gelijk de trein instappen. Voor de media distancia en larga distancia moet je een stoel reserveren. Als je in de trein wilt komen moet je net als op het vliegveld in gaan checken en door de douane heen. Je koffers worden gecontroleerd en je boardingpass word gescanned
. Hier voel ik me nou echt veilig in de trein! Hier kan nederland een goed voorbeeld van nemen!

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: November 29, 2010 09:05AM

Dan wil ik het commentaar zien als je van Amersfoort naar Groningen reist en je moet eerst een stoel reserveren (kost geld:willen Nederlenders niet) en dan door de security (wachtrijen: willen Nederlanders niet). Je noemt treinen die op hoofdroutes rijden, probeer eens een zijlijn, b.v. naar Cartagena. (5 treinen per dag!) Bovendien kun je Madrid niet vergelijken met enige stad in Nederland, zulke grote metropolen hebben wij niet. Amsterdam heeft niet eens 1 miljoen inwoners, vergeleken met Madrid een dorp! En om een hoofdroute te noemen: 9 treinen per uur per richting tussen Amsterdam C -Schiphol vind ik geen slechte prestatie. Ook al ga je naar een zijlijn zal er zeker toch elk 1/2 uur een trein komen!

Re: Officieel forum NS
Gepost door: NS shame on you (IP Gelogd)
Datum: October 2, 2011 04:37PM

De NS presteert het om sinds 1993 (!!!) spoorwerkzaamheden uit te voeren ter hoogte van Weert. Zouden ze eens GVD uit kunnen leggen wat ze daar aan het klooien zijn?? Reizigers kunnen voor de ZOVEELSTE keer weer eens in de bus stappen!! Reistijd Amsterdam-Maastricht: 3uur en 21 minuten.....Maar ja...tis weer buiten de randstad he? dan moet dat kunnen.....de enige constante binnen deze 'organisatie' is de verhoging van de tarieven...het is de laatste keer geweest dat ik nog 1 euro uitgeef aan dit flut vervoersbedrijf......zal straks weer spannend worden met "de blaadjes op de rails" alsof een treinstel van 60 ton daar last van heeft...ronduit belachelijk in deze high-tech cultuur.....ik wens alle mensen die afhankelijk zijn van de trein veel succes!! enne...NS shame on you!!

Re: Officieel forum NS
Gepost door: krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: October 19, 2011 08:45PM

Veel plezier in je getunede koekblik!

En ga je mond spoelen met je gevloek, klein kind.

Krijn Vermeer

Oude smerige trein
Gepost door: Andre (IP Gelogd)
Datum: December 16, 2011 06:41PM

Gisteren vanaf Schiphol met de trein naar Amsterdam gereisd. Ik wil het even hebben over de trein zelf. Het was een dubbeldekker trein van het type DDm en DD-Ar (term gevonden op [sebassite.webs.com]). De oudste dubbeldekker van de NS. En ik moet zeggen gadverdamme wat een smerig ding was dat. Ten eerste het volledig uit de tijd zijnde gifgroene interieur, maar dat tot daarentoe. Maar hij was volledig uitgeleefd met allerhande beschadigingen en het was vies, echt smerig was dat ding. Dat NS deze trein nog durft in te zetten. Mn op de Schiphollijn, op Schiphol landt de hele wereld en die hele wererld die wil naar Amsterdam. En het eerste stukje Nederland wat ze dan tegenkomen is deze smerige trein. Nou bedankt NS voor visitekaartje wat jullie afgeven. Vind je het gek dat half NL liever in hun eigen vervoermiddel in de file staat. Ik in ieder geval wel. In mijn auto is het tenminste SCHOON.
Ik zeg: NS, stelletje viespeuken.

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2011 03:55PM

Ik zeg: Nederlanders, stel viespeuken! Zij zijn het die de boel vervuilen.
En over vervuiling gesproken: het hele traject van Schiphol tot Amsterdam CS is ččn lange vervuilde grafitti-lijn langs de baan. Mooie reclame idd voor de toeristen, mooie eerste indruk van Nederland! Dat heeft NS zeker ook veroorzaakt?

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2011 03:57PM

Ik zeg: Nederlanders, stel viespeuken! Zij zijn het die de boel vervuilen.
En over vervuiling gesproken: het hele traject van Schiphol tot Amsterdam CS is ččn lange vervuilde grafitti-lijn langs de baan. Mooie reclame idd voor de toeristen, mooie eerste indruk van Nederland! Dat heeft NS zeker ook veroorzaakt?

winter
Gepost door: gast (IP Gelogd)
Datum: February 11, 2012 10:15AM

De NS gebruikt de winter puur als excuus om geld te besparen. n.l. dat er dan minder personeel nodig is. In de jaren 40 van de vorige eeuw reden er gewoon treinen, winter of geen winter. F........ VOC-mentaliteit.

NS ergernissen
Gepost door: Erg-NS (IP Gelogd)
Datum: February 28, 2012 08:23PM

Voor nog meer ergernissen, lees belevingen op [erg-ns.blogspot.com]

Re: Officieel forum NS
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: February 29, 2012 08:46AM

Deze is ook leuk: [twitter.com]


Re: Officieel forum NS
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: February 29, 2012 08:57AM

België : [twitter.com]

Duitsland: [twitter.com]

Zoals je zelf kunt zien is het ook in het buitenland niet allemaal koek en ei, of rijden de treinen altijd, zoals menig naďeveling denkt! Alleen drukken de Duitsers zich minder onbeschoft uit dan de Nederlanders!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: